Comanda online de la H&M

Săptămâna trecută vad afiș mare în aplicația de la H&M: livrare gratuită. Asta după ce mă supărasem cu câteva zile înainte că în magazin ba n-am găsit model, ba mărime, etc.

Buuunn, zic să profit de oferta asta ( transportul costa la ei in mod normal undeva la 18 lei) și mă apuc de comandat. Comand în vreo 3 zile diferite pt că tot bagă reduceri și eu profit de ele și de transportul gratuit.

Ce am constatat eu:

  • Dureaza cam o zi de când trimiți comanda până o confirmă și expediază( aș fi tare curioasă ce înseamnă la ei expediat -unde/ la cine, că la mine cu siguranță nu a ajuns într-o zi)
  • Sistem de urmărire al comenzilor foarte prost, aproape inexistent . După ce ei confirmă că au livrat ai un site de tracking în bulgară in care poți verifica teoretic ce se întâmplă cu coletul ( asta daca ești cunoscător al acestei limbi) dar ceva informații apar cam după altă zi (gen colet primit de Cargus Ro) 
  • Promit livrare în 2-4 zile lucrătoare. La mine a ajuns in a 4a zi. Am fost notificată în ziua livrării printr-un mesaj dar nu a fost specificat intervalul orar
  • Comandând și pe alte site-uri știam ca există varianta de a efectua un retur și de a înlocui un produs cu altul. Nop, nu este posibil în cazul lor, ei accepta doar retur cu virarea contravalorii în cont. Really? Adică site-ulete mai mici înlocuiesc produsele iar un brand așa mare nu? Oricum, mi se pare puțin complicat procedeul lor cu returul întrucât trebuie să te duci în brațe cu produsele până la cel mai apropiat sediu al unuia dintre firmele de curierat cu care ei colaborează. Mi s ar părea normal să vină curierul să ia produsele, dar deh… Probabil asta e politica lor… Mare atenție la următorul aspect: la retur este nevoie de formularul de retur și eticheta care este primită o dată cu coletul. Deci întâi probați hainele și abia apoi aruncați ambalajul si documentele. Returul costă 4.9lei și H&M îl oprește din suma aferentă contravalorii produsului.
  • Am fost foarte surprinsă de faptul ca răspund destul de repede la solicitările trimise pe e-mail

Repet, nu sunt la prima experiență de genul asta , dar mi se pare foarte prost sistemul lor. Poate că sunt la început în România și încă nu e pus la punct tot procesul, dar nu au în spate experiența celorlalte orașe europene în care deja funcționează shoppingul online ?

Partea bună este că n-ar trebui să ma supăr întrucât nu am mai plătit și transportul. Dar la voi, cei care ați dat bani și pe transport cum a fost?
LE: am trimis o bluză retur; tot procesul a durat 2 săptămâni. Mi-au fost virați banii, fără nici o confirmare din partea lor că marfa a ajuns in depozit(așa cum scrie pe site ul lor)

Lasă un comentariu