Ema.

 

Ea

Îi adoram tatuajul de pe ceafă. Când mâ gândesc la ea,ăsta e primul lucru care îmi vine minte. Îmi vine în minte corpul ei dezbrăcat și părul care încerca să îi acopere cerneala. Le-am indepăratat și am sărutat-o acolo.

Adoram modul în care se uita într-o parte atunci când nu se simțea htb1uuyigpxxxxcfxxxxq6xxfxxxqconfortabil. Mă intriga modul în care de la distanță n-ai fi remarcat-o, dar o dată ce te apropriai… avea un zâmbet dat naibii. Te provoca să încerci. Era atât de fucked up. N-aveai cum să nu o vrei iar ea știa asta. Și adora la rândul ei sentimentul.

Pentru prima dată după mult timp aveam emoții la o întâlnire. Habar n-aveam ce să port, cum să mă machiez și ce să vorbesc. Mă scosese din monotonia zecilor de ieșiri cu bărbați în care totul era simplu și aveam controlul absolut. Și o adoram pentru asta le fel cum îi adoram tatuajul ăla.

Am râs mult în ziua aia și am băut la fel de mult. I-am cerut voie să o sărut. Am dus-o acasă. A doua zi m-am trezit cu mușcături pe tot corpul simțindu-mă fucked up. Am lăsat-o să doarmă. Era mahmură.

Când te întâlnești cu o femeie, fiind femeie, se nasc tot felul de întrebări. Cine o să plătească nota? Cum o să le povestesc prietenilor? Cine deschide ușa? Cât e de greșit să o sărut în public?

Adevărul este că nu conta. Ne-am distrat. Îl cluburi bărbații ne cumpărau băuturi cu dorința de a merge acasă cu una din noi sau… de ce să fim înguști la minte, cu amândouă. Nu știau că sigura persoană cu care aș fi plecat oriunde era ea.large

 

O lume fără bărbați?

Ca un preludiu fără sex. Ce rost are? Era nefiresc. Nu vreau să tăiesc într-o lume în care cineva se resfăță mai mult ca mine. În care să fiu manipulată cu tehnici feminine.

O lume fără penisuri. Fără testosteron și fără iritație de la barbă. În mintea mea, nu făcea sens. Iar ea, deși era minunată, nu era de ajuns.

Lumea?

N-a contat. Nu atunci.

Eu?

M-am recunoscut pe mine în ea. M-a obligat să accept că fusesem dată peste cap dintr-o relație anterioară. M-a făcut să văd că eram la fel frumoasă dar fucked up. Nu eram bine.

M-aș fi îndrăgostit de ea. Dar aveam instinctul de conservare prea puternic. Îmi doream să fiu bine într-o zi. Suficient de bine încât să mă gândesc la ea și să scriu despre asta, cu drag. M-aș fi îndrăgostit de ea, dar n-aș fi ieșit întreagă din beția asta.

3 gânduri despre „Ema.

Lasă un răspuns

