Machiaj auriu pentru Revelion

Ola fetelor! Astăzi m-am gândit să împărtăşesc cu voi un machiaj pe care eu îl consider potrivit pentru seara de Anul Nou, ( sau pentru o seara în oraş). Nu sunt expertă şi nici nu mă machiez aşa zilnic, însă atunci când am o ocazie mai specială îmi este drag să experimentez şi să încerc ceva nou.

Pentru noaptea dintre ani îmi imaginez un machiaj al ochilor în nuanţe de auriu, rose gold, burgundi şi negru si buze nude.

Am început prin a aplica un fard într-o nuanță burgundi deschis pe toată pleoapa mobilă, apoi cu o nuanță ceva mai închisă am încercat să creez o umbră în pliul pleoapei (Am folosit o pensulă pentru blending, mai pufoasă, pentru a nu rămâne o linie aspră).
În colțul extern al ochiului am aplicat un fard negru pentru a intensifica machiajul.
Pentru că nu îmi imaginez seara de revelion fără puțin auriu, am aplicat atât pe pleoapa inferioară peste un creion auriu de la Avon, folosit ca bază, cât şi în colțul interior al ochiului.
Ultimul pas a fost să aplic un fard deschis mat, sub sprânceană şi în colțul intern al ochiului.
Puțin creion negru şi rimel şi machiajul ochilor este gata.
Restul feței am lasat-o destul de simplă: am folosit bronzer pentru a-mi contura puțin fața şi un gloss nude de la NYX ( Round lip gloss, Real Nude)
Cam acesta este machiajul propus de mine. Sper să vă placă şi să vă dea câteva idei.
Un an nou fericit! Pupiii ❤
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
image

 

Lasă un răspuns

