Invitația obscenă pe care am primit-o Crăciunul acesta

Acum o lună am fost invitată la o petrecere de swingeri. Nici măcar n-am clipit. Nu mi-a trezit nicio emoție, nici pozitivă, nici negativă. Am refuzat politicos și mi-am văzut de viață. Asta e genul de propunere indecentă căreia știu să îi fac față.tumblr_lv6le3ptub1r6pmato1_400

Totuși, atunci când al meu m-a invitat de Crăciun să îi cunosc părinții m-am panicat. Încă sunt panicată.

Sunt mare fană a ideii de familie. Declar cu fiecare prilej că într-o zi o să mă așez la casa mea și o să fiu o nevastă, o mamă, o cumnată, o noră incredibilă. O să fac sarmale și cozonaci, curățenie generală de 3 ori pe ani, la naiba chiar o să dau cu mopul în spatele aragazului. Și am convingerea că o să iubesc să fac asta. Pentru ei. Îmi place ideea de familie.

Îmi place cum totul se rezolvă acasă. Îmi place că există un loc în care găsești liniște și înțelegere. Îmi plac cuplurile căsătorite de 30 de ani… oameni care își știu toate defectele și tot mai găsesc motive să se iubească unul pe celălalt. Sau măcar să se respecte reciproc și să-și mai ofere atenție și afecțiune din când în când.

Într-o zi o să fiu o familistă. Așa că m-am gândit că un mic preview nu strică. În plus, mă vor plăcea ai lui. N-ai cum să mă placi. Sigur, majoritatea oamenilor mă plac pentru aroganță și glumițele cu tentă sexuală. Cred că va trebui să cenzurez asta.

Și va trebui să găsesc o rochie potrivită. Preferabil una care nu a văzut niciun club din București sau niciun parchet din vreun apartament al unui bărbat despre care nu îmi amintesc cum îl cheamă. Așa că Iulia s-a gândit la asta și mi-a cumpărat o rochiță de Crăciun. Una cuminte, cu care să te duci să cunoști părinții prietenului tău. Mai există o șansă.

Familia este importantă. Ei își cunosc cel mai bine odrasla și oricât de rebeli am fi, trebuie să acceptăm că în 99% din timp când spun că o persoană nu e potrivită pentru noi, au dreptate. Iar eu sunt potrivită pentru el. Și atunci de ce pisici sunt așa panicată?

Știu că mai sunteți câteva care treceți prin aceeași poveste zilele astea. Putem face un club al panicatelor. Sau putem să tragem aer adânc în piept, să nu ne machiem prea strident și să ne îmbrăcam frumos. În fond, undeva în lumea asta există niște oameni care abia așteaptă să ne cunoască și care nu merită să fie dezamăgiți.

Lasă un răspuns

