Când joaca de-a dominatrix nu mai e amuzantă sau poveste cu tâlc.

Nu era cine vreun tip special. Dar eram acolo și mi-am spus că nu face nicio diferență. Mai trecusem prin scenariul ăsta înainte. Era doar un one night stand care nu însemna nimic. Doar o să beau paharul ăsta, o să se întâmple apoi o să plec acasă… o să mă întorc acasă la tipul ăsta cu care ies de vreo 2 săptămâni și care chiar îmi place și o să fie ca și cum nu s-a întâmplat vreodată. Am simțit că nu pot, că nu e bine, că nu vreau și n-are sens. Dar ideea de atașament a fost prea înfricosătoare la acel moment. And I don t do relationships, remember?

woman_cheating

 

O lună mai târziu, mi-am petrecut o zi întreagă gândindu-mă cu ce să mă îmbrac. La ultima întâlnire nu ai voie să arăți altfel decât impecabil, în special dacă ești o târfă rece care l-a înșelat. Probabil că arăți precum Cruela în ochii lui, sau în orice caz îți va vedea pentru prima dată toate defectele. Accentuate de vreo 15 ori. Motiv pentru care trebuie să faci un efort suplimentar să-ți ascunzi urâțenia interioară care de data asta se va fi foarte, foarte vizibilă. Am fost mulțuimtă în final. Eram frumoasă. Rea, nașpa și fără suflet, dar încă frumoasă.

Am ajuns înaintea lui și mi-am comandat un ceai negru cu lapte. A întârziat 15 minute. El nu întârzia niciodată. Am fumat vreo 3 țigări, am verificat de vreo 5 ori că eram unde trebuia, mi-am sucit din minut în minut părul și mi-am ajustat postura. M-am simțit ca o caricatură a ceea ce voiam să fiu, când în fond eram doar o femeie care înșelase și nu avusese bunul simț să țină informația doar pentru ea.

Când a apărut, s-a așezat față în față. Cu tot cu zâmbetul lui incredibil de drăguț, cu modul de a spune doar lucrurile potrivite, cu tot cu sufletul lui cald. I-am propus în cel mai simpatic și carismatic mod în care îi pot propune cuiva să vină lângă mine, dar n-a vrut. Evident că n-a vrut. La ce te aștepti!?

E ciudat cum îți dai seama despre unele lucruri într-un moment în care ai fi preferat să nu știi. Ca mine de exemplu, care mă întrebam continuu când am devenit atât de cinică? Sunt prea tânără să fiu atât de cinică încât să am un bărbat extraordinar lângă mine și să nu-l recunosc. Și sunt mai inteligentă de atât. Jur! Pot să îți povestesc minim 100 de situații când am fost inteligentă. Ok.. asta e o premieră. O experiență cu totul și cu totul nouă. Am dat-o în bară. N-a fost niciodată vina mea. Mi-am petrecut următoarele 2 ore încercând să rămân calmă. Când am ajuns acasă am plâns pentru alte 4 ore. Mi-am făcut machiajul varză iar a doua zi am continuat să arăt în continuare ca naiba. Aveam ochii umflați.

Așa că am făcut orice femeie rațională ar face. Mi-am cumpărat o rochie nouă. Nu sunt copil și o să fiu bine, în maxim două săptămâni. Sigur i-am blocat orice șansă de comunicare cu mine. Mă omoara gândul că, undeva în universul ăsta, e un bărbat extraordinar cu care am fost altceva decât minunată. Dar sunt înțelegătoare cu mine și simt că m-am maturizat suplimentar în ultimele câteva zile. N-am să mai înșel niciodată și cumva, în adâncul sufletului, îi sunt recunoscătoare pentru lecția asta. Sigur, ar fi putut fi extraordinar, dar el nu știe asta iar asta… tot din vina mea e.

Un gând despre „Când joaca de-a dominatrix nu mai e amuzantă sau poveste cu tâlc.

Lasă un răspuns

