Unghiile săptămânii #3 Ojele favorite pentru sezonul rece

Ola fetelor! Astăzi o să fie o variantă mai specială pentru UNGHIILE SĂPTĂMÂNII, deoarece vreau să vă arăt ojelele mele preferate pentru sezonul rece.
Ceea ce caracterizează culoarea unghiilor mele in această perioadă a anului sunt: nuanțele
ÎNCHISE.
Dacă în restul anului folosesc mai mult oje în culori pastelate, acum îmi plac cele în nuanțe de burgundy, roşu, verde închis, prună, gri. Eu zic că este perioada perfectă să ieşim din zona noastră de comfort şi să încercăm culori cât mai închise.
Acestea sunt alegerile mele pentru sezonul rece:

 

1) Gabrini 3D (32)
Este o nuanță superbă de roşu extrem de opacă, potrivita pentru perioada sărbătorilor de iarnă.

image   wpid-img_20150909_150740.jpg

2) Maybelline Colorama(270)
O culoare verde închis care pare aproape neagră( dar nu este 😀 )

wpid-received_979144432147766.jpeg    wpid-received_979170798811796.jpeg

3) Orkide Venus (252)

image

4) Gabrini (334)

image

5) One nail (138)

image

6) Flormar Supermatte (M120)

image

7) Astor Perfect Stay (507 SO COAL)

image

8) Nail polish FLASH collection (373)

image

9) Gabrini 3D (08)

image

10) Gabrini Brilliant (B 06)

 

image   wpid-20151114_173943.jpg

Trei din cele zece oje de mai sus sunt de la Gabrini, două din gama 3D, o gamă pe care o recomand cu drag, fiind extrem de opace şi cremoase. Au şi un preț foarte tentant. (4-5 lei).
Sper să vă placă alegerile mele şi să vă inspire să alegeți şi asfel de nuanțe.
Pupiii ❤

Lasă un răspuns

