Târfa care mi-a regulat bărbatul

Când a intrat în casă mi-a văzut geanta pe scaunul din hol, dar nici n-a băgat de seamă. A mers în sufragerie clătinându-se și și-a aprins o țigară. În sufrageria MEA! Mă rog, a mea și a idiotului cu care o împart în majoritatea timpului dar nu și în seara asta. Nu, azi are aprtamentul doar pentru el și aparent și pentru domnișoara asta care se clatină și pe care o urăsc din tot sufletul meu.

Nici măcar nu e așa frumoasă. Mda.. probabil că nu asta contează. Am tot văzut bărbați cu iubite superbe, pe care le înșelau cu ultimele nasoale. Mă rog, nu e chiar nasoală asta, dar e plată. Eu am forme mai frumoase și ea are nasul mare. Desigur, sunt convinsă că idiotul meu nici măcar nu a observat ce nas mare are. Era prea ocupat să se concentreze pe picioarele ei expuse așa… pentru toată lumea. S-o ia naiba!

Nu serios, uitați-vă la ea ce femeie ordinară e! Se dezbracă singură și se întinde în pat. Și el? Of, se uită la el cu privirea aia pe care o știu și Doamne a început să respire greu. Nu mă înțelegeți greșit, știu că e și vina lui, dar pe el nu-l pot urî așa cum o urăsc pe ea.

Vă dați seama ce puțin respect de sine trebuie să aibă pentru ea? Cât de nefeminină poate fi… L-a cunoscut cu 2 ore în urmă și acum stă aplecată peste el în timp ce el îi dă palme peste față. E clar că n-o respectă. Eu nu i-aș permite niciodată să îmi facă așa ceva și asta nu pentru că aș fi frigidă ci pentru că mi se pare o acută lipsă de respect. Cum poți lovi pe cineva? Cum poți să-l strângi de gât? Cum poți să îi vorbești așa urât? Ei pare că îi place, dar eu în postura ei m-aș simți umilită. Dar asta este diferența dintre noi 2. Ea va pleca dimineață și se va simți singură, în timp ce eu voi veni acasă, pe canapeaua asta unde și-o trag ei și unde îmi invit părinții duminica la cafea, și voi fi în continuare cea pe care el o iubește. Cu mine va dormi noaptea, pe mine mă va săruta dimineața. Și asta este tot ce contează, nu?

Știți ce nu înțeleg totuși? Nu înțeleg cum poți fi atât de dezinhibat cu cineva pe care nu îl cunoști. În fond eu trăiesc cu el, eu îi spăl rufele, eu îl suport dimineața când e nesuferit. Și cu toate astea, îl iubesc. Și deși îl iubesc enorm îmi este teribil de greu să am un orgasm lângă el, în timp ce târfa asta ordinară, parcă e la operă. Jur că viața este teribil de nedreaptă.

Am ajuns pe la prânz a doua zi. Apartamentul era curat și proaspăt aerisit. M-am adăpostit în brațele lui și m-am simțit teribil de nerficită. I-am propus să facem dragoste dar n-avea chef. Mi-a zis că a băut prea mult aseară… Îmi vine să plâng și mă simt extrem de tristă. Cum o avea tupeul să mă mai sărute după ce i-a făcut sex oral? Cum poate să se uite în ochii mei după ce aseară îi spunea pe nume și o implora să i-o tragă? Ce e în neregulă cu el? Ce e greșit la mine? Oare nu sunt eu suficient de atrăgătoare? Poate e vina mea. Poate ar trebui să-l las să-mi dea palme peste față, dacă el asta vrea. Nu știu.. o să văd cum o să rezolv.

Între timp ea a ajuns acasă și și-a făcut baie, o cafea și a făcut ordine în apartamentul ei în timp ce asculta muzică. Se simte fericită, frumoasă și satisfăcută. Și o urăsc enorm pentru asta.

Lasă un răspuns

