Daca te-ai distrat sambata asta esti psihopat

Mi-am petrecut ieri toată ziua pe facebook citind articole și discutând cu oamenii12191019_1023226767708449_7510997694341346944_n despre Colectiv. Azi am încercat să stau departe de telefon. M-a consumat teribil evenimentul ăsta. Și nu doar pe mine. Mi-am sunat prietenii. Toți sunt șocați. Unii au plâns toată ziua. Alții încă plâng. E așa un sentiment de rahat care ne unește pe toți. N-ai cum să nu simți nimic. Toți urâm ce s-a întâmplat vineri seara. Toți suntem frustrați și epuizați psihic. Chiar dacă nu știam pe nimeni în Colectiv. Empatizăm maxim cu tot ce s-a întâmplat. Suntem groaznic de furioși și nu ne putem muta mintea.

Am intrat și pe facebook la un moment dat. Alte articole despre subiect, unele povești le-am mai citit și ieri. Dau scroll și ce să vezi, o pițipoancă care a avut o zi frumoasă, ca ea, după cum se laudă în comentariu. Bă ești nebun?? Păi ești urâtă mă! Urâtă și sinstră!

Și ia te uită unii chiar au fost la petrecerile de Halloween aseară! S-au pictat frumos pe față, și-au pus rochii și au ieșit să danseze. Bravo prietenii mei psihopați! Vă disprețuiesc din tot sufletul!

Bine mă bine, înțeleg, viața merge mai departe și nu te-a atins cu nimic povestea asta. Bine! Dar te uiți și tu în stânga în dreapta. Măcar așa, ca să fii în trend, tot te prinzi că nu e ok să pui o poză cu tine de la petrecerea ta de aseara.

Ne-a povestit barmanul dintr-un club că aseară era lumea veselă. Aveau chef de party-uri. Și nu înțeleg. Nu pot să înțeleg ce fel de om sinistru fără pic de suflet, cu 0 empatie să fii ca să mai ai chef să te îmbraci festiv.

Și iar m-am enervat când am văzut câteva articole despre dramele lor de iubire. Că asta era vital să fie postat pe facebook azi! Ni se rupe de donat și ajutat oameni! Dă-i dracu! Tu știii ce nenorociți sunt bărbații? Chiar și azi sunt bărbații nenorociți. Să nu care cumva să uitați!

Nu vă înțeleg și nu vă sufăr. Mi-aș fi făcut curățenie în lista de facebook, dar n-am avut energie.  Rar scriu în scop terapeutic. Dar m-ați dezgustat.Și jur că dacă ar fi să aleg între voi și fanaticii ăștia religioși, aș alege fanaticii. Ei măcar au o reacție.

Untitled2

4 gânduri despre „Daca te-ai distrat sambata asta esti psihopat

Lasă un răspuns

