Joaca de-a dominatrix sau cum îmi petrec eu după-amiezile

Una dintre plăcerile existențiale ale vieții mele este să pedepsesc bărbații pentru că sunt misogini. Cum procedez?

Se ia una bucată cea mai scurtă fustă și o bluză nedecoltată, că doar nu suntem din ălea.Intr-o ținută, accentul se pune izolat pentru a stabili diferența între sexy și vulgar. Pantofii sunt întotdeauna înalți, machiajul de bun simț dar eficient și parfumul bun.

Se adaugă un mascul arogant, misogin și eventual plin de bani. Mixăm ingredientele într-un restaurant oarecare și punem la temperatură înaltă, începând din momentul în care ne așezăm geanta pe scaunul de alături.

Undeva, după lansarea comenzii, masculul va încerca să domine discuția, femeia, camera. Întotdeauna ascultăm cu atenție și interesate. Acest aspect este deosebit de important, iar dacă o faci cum trebuie, masculul se va coace mai bine. E drept, uneori vei simți nevoia să îți dai ochii peste cap, să râzi de inepțiile pe care le debitează sau pur și simplu vei dori să îl pleznești, dar nu te panica, răbdarea este o virtute ce se câștigă în timp.

Revenind la masculul care între timp și-a intrat în zona de confort, repetând același discurs pe fundalul căruia au mai răs altele gingaș înainte, deoarece de acum începe partea frumoasă.

Da, exact. A venit momentul să vedem ce-i de capul lui. Așadar, vom scoate din cuptor amestecul, vom presăra discuția cu un subiect inteligent, vom vorbi despre viața noastră profesională, despre pasiuni, despre convingeri și nemulțumiri. Se bagă înapoi în cuptor și se așteaptă.

Dacă încep să îi sclipească ochii, se negociază pentru o a doua rețetă, însă țin să vă spun că de prea puține ori acest lucru va fi posibil. În general, amestecul evoluează către un bărbat încurcat, bâlbâit și frustrat: Cum adică? Ești și frumoasă și inteligentă???

Da! Uite așa! Sunt frumoasă, mi-am ales o profesie grea, am viață socială, pasiuni și mi-am făcut și blog numai din ambiție! Sunt împăcată cu mine și mă simt extrem de capabilă! Ia de aici! Feminism și feminitate într-un ambalaj prietenos.

La final, se plătește nota. Și nu ne pisicim când vine vorba de subiect.

NB: Nu se alege un băiat bun. Cum faceți diferența între un băiat bun și unul rău? Simplu, băieții buni sunt ăia pe care îi respingeți sau îi friendzone-uiți. Iar joaca nu e palpitantă când fault-urile sunt dureroase.

Un gând despre „Joaca de-a dominatrix sau cum îmi petrec eu după-amiezile

Lasă un răspuns

