Dacă suntem atât de târfe, de ce simțiți nevoia să ne mințiți ca să ne-o trageți?

Atenționare: N-o să fiu deloc delicată în ceea ce urmează.

Am iesit cu diverși tipi vara asta și jur că marea majoritate erau misogini și mai mult decât atât, ferm convinși că femeile sunt niște târfe materialiste. Nu, serios acum, dacă dai de un hăndrălău care nu gândește așa păstează-l. E o raritate.

Pe lângă faptul că indivizii erau misogini, erau și foarte puțini fair-play(cum dracu?!). Și când zic puțin, mă refer că această trăsătură tindea la ei spre nulitate. Ceea ce mi se pare absolut o imbecilitate și am să vă explic de ce.

Femeile sunt târfe materialiste dar trebuie să le mint că îmi pasă de ele ca să fac sex. 

Nu știu eu foarte multe despre târfele materialiste, dar mă gândesc eu asa, în mintea mea naivă, că nu vor dragoste. Vor ori să și-o tragă bine, ori să le iasă ceva material din afacerea asta. Ce treabă are vrăjeala în toată ecuația asta?!

Logica voastră pur și simplu nu este bună.

Dar știți și voi că nu e bună. Sunteți multe lucruri,dar proști nu sunteți. Motiv pentru care mecanismul ăsta de gândire ține mai mult de apărare decât de adaptare.

Acum jumătate de an, eram în mașină după o primă întâlnire destul de reușită cu un tip. N-aveam centurile de siguranță și ne-a oprit poliția.

-De ce nu v-ați pus centura?

-Păi tocmai am plecat, urma să mi-o pun.

-Și domnișoara, urma să și-o pună și ea?

-Nu știu, așa sper hahahahaa.

Am ajuns acasă și nu i-am mai răspuns niciodată individului. Sigur, dacă îl vei întreba pe individ îți va spune că eu sunt nebună sau cine știe cum. Poate chiar a tras concluzia că n-avea suficienți bani pentru mine. Următorul pas a fost să-mi trimită mesaje lacrimogene în care să îmi spună cât sunt de specială, că vrea ceva frumos cu mine și pe termen lung. Mai mai să mă ceară de nevastă.

Serios?! Cât de mult să subestimezi o femeie? Parcă eram târfe, nu proaste..

Aveti grijă de voi,

MW

Lasă un răspuns

