Toamnă în garderobă

Ola fetelor! Toamna şi-a intrat în drepturi de-a binelea şi nu ne mai rămâne decât să ne luam la revedere de la vară. Odată cu vara ne despărțim şi de sandale, rochițe vaporoase, pantaloni scurți şi maieuri.
Însă nu trebuie să ne întristăm, pentru că toamna avem o mulțime de haine drăguțe din care să alegem.

Pentru mine există câteva lucruri care nu trebuie sa lipsească din garderoba mea în această toamnă.

Pălariile
M-am îndrăgostit de pălarii din iarna trecută, însă acum m-am hotărât că e cazul să îmi cumpăr şi eu una( o iubesc la nebunie). Cred cu tărie că pălaria va fi vedeta acestui sezon, deoarece este versatilă şi se potriveşte mai multor stiluri.

Cizme/Botine
Ştiu că este o trecere bruscă de la sandale la cizme, însă trebuie să recunoaştem că în adâncul sufletului ne-au lipsit. Merg purtate atât cu blugi cât şi cu fuste sau rochii. De câțiva ani am început să îmi cumpăr doar cizme de piele şi cred că este o investiție foarte bună. Prețul nu este foarte mare comparativ cu cizmele din piele ecologică, iar dacă le găsim şi în perioada reducerilor chiar se merită. Rezistă ani de zile( am cizme cumpărate de acum 6 ani care arată foarte bine şi pe care încă le port cu drag) şi astfel încetul cu încetul ne putem construi o colecție frumuşică.

Cardigane
Vor fi mereu la modă, iar atunci când temperaturile nu sunt chiar atât de mici le putem folosi pentru a înlocui gecile. Dacă le alegeți şi într-o culoare potrivită pentru toamnă, cu siguranță veți atrage priviri. Culorile cele mai potrivite din punctul meu de vedere sunt kaki, marsala şi cu siguranță nu veți da greş dacă alegeți un articol vestimentar în această culoare.

Blugi
Mai rupți, mai puțin rupți, ei vor fi mereu prezenți în garderoba noastră.

Ponchouri
Prezente mai prin toate magazinele sunt foarte la modă şi sunt perfecte pentru zilele în care nu vrem să depunem mult efort în a ne alege ținuta.

Mai jos sunt câteva seturi pentru a vă putea inspira pentru această toamnă.

Pupiii ❤
image

image

image

image

Lasă un răspuns

