Să ne îngrijim tenul

Ola fetelor! Punctele negre cred că sunt o problemă pentru toată lumea. Toate ne confruntăm cu ele mai mult sau mai puţin. Tenul meu este relativ normal, nu este acneic, însă punctele negre m-au bântuit din generală (pe atunci mami mă păcălea şi îmi spunea că sunt minciunele ).

Săptamâna trecută  am găsit pe net, întâmplător, o mască pentru puncte negre. Am căutat mai multe păreri, am găsit şi alte variante, şi am zis că dacă tot am timp liber, ar fi bine să îi dau o şansă. Am încercat doua măşti, ambele conţin ingrediente pe care le găsim în casă sau în frigider.
Însă înainte de a aplica orice mască trebuie să ne curățăm tenul de impurităţi. Eu am folosit o spumă de curăţare pentru a deschide porii şi a permite măştii să acţioneze aşa cum trebuie. Este un lucru pe care trebuie să îl facem în fiecare zi, nu doar atunci când vrem să folosim o mască. Cu toată poluarea care există în jurul nostru, praful cred că este principalul inamic al pielii, aşa că simpla curăţare a tenului poate să ne salveze de multe probleme.

Acum că avem tenul curat, putem să aplicăm masca. Prima mască pe care am încercat-o conţine ca ingredient principal PASTA DE DINŢI ( da şi eu am fost puţin uimita la început, însă chiar funcţionează). Pasta de dinţi poate fi folosită fie singură, fie combinată  cu sare sau bicarbonat de sodiu (eu am ales varianta cu sare). Am folosit sare cu o granulaţie mai mare, care are rolul de a deschide porii şi de a curaţa tenul în profunzime.

wpid-20150709_121732.jpg

Buuun….Pe o farfurie, am amestecat sarea cu puţină pastă de dinţi, iar apoi am aplicat pe zonele cu probleme, adica pe barbie şi în zona T. Pasta de dinţi are tendinţa de a usca tenul, aşa că dacă aveţi un ten sensibil, sau foarte uscat nu cred că este tocmai alegerea potrivită. Am încercat să evit zona ochilor, deoarece pasta de dinţi este destul de mentolată.

wpid-20150709_122902.jpg

Am lasat masca pe faţă cam 15 minute, până s-a întărit, iar apoi am îndepartat-o cu apă călduţă.

A doua mască conţine ca ingredient principal albuşul de ou, pe care fie îl folosim singur, fie în combinaţie cu sucul de lămâie( are rolul de a distruge bacteriile care produc punctele negre) sau cu iaurtul( are rolul de a hidrata pielea uscată). Este bine să îl aplicăm doar în zonele cu probleme, deoarece usucă destul de tare tenul.

Eu am aplicat albuşul pe nas şi pe bărbie astfel: Pe nas după ce am întins un strat de albuş, am pus un şerveţel, iar apoi am mai aplicat încă un strat de albuş. Pe bărbie am aplicat direct albuşul în zonele în care aveam puncte negre şi am aşteptat să se usuce. Am curăţat faţa cu apă, iar apoi am aplicat o crema hidratantă.

Voi aţi încercat astfel de măşti?

Pupiii ❤

4 gânduri despre „Să ne îngrijim tenul

  1. Eu am probleme cu punctele negre pe nas, la fel si iubitul meu, astfel din cand in cand ne facem o masca pentru eliminarea lor din gelatina si lapte. Gelatina trebuie sa fie cea clasica, fara arome, se găsește la pliculețe si costa cam 1 leu.
    Aplic o lingura de gelatina, putin lapte si amestec sa omogenizez compoziția, o pun in microunde câteva secunde si apoi o aplic călduță pe fata. E ca o masca exfolianta!
    Ar trebui sa încerci, e super!
    O sa fac o postare zilele acestea cu maștile „home made” pe care le folosesc eu, daca te intereseaza te astept pe blogul meu. Pupici, o zi frumoasa!

    1. Mersi mult pentru sugestie! Pare foarte simplă şi cu siguranță o voi încerca. O să aştept cu nerăbdare articolul tău. O zi frumoasă şi ție. Pupiii :*

Lasă un răspuns

