În mintea femeilor

Ante scriptum: Acest articol apraține Optimistului care scrie foarte foarte bine!

Ce ne spun bărbații ? De fapt, ce le spun eu bărbaților, al naibii Mell Gibson ce sunt, pentru că aseară, aducându-mi aminte de filmul ăla în care actorul simpatic intrase în mintea femeilor surpinzandu-le pe toate cu chiloții în vine, m-am decis sa procedez ca el.

Mi-am luat pe furiș (și asta ca să nu mă vadă lumea prin casă, că mi-o luam de nu mă vedeam), mi-am luat ojă, trusă de machiaj, niște ciorapi mai rupți ce-i ținea soția prin casă pentru colorat ouă de sărbători și alte mii de acareturi ce-i sunt necesare femeii pentru a deveni divă si m-am transformat brusc. Cu ajutorul a două fire băgate în priză, în Optimista cea cu vin-o încoa’. Vă fac din genele mele false, mă observați?

Și nu vă spun and cross my heart and hope to die dacă n-am început să gândesc precum o femeie în toate subiectele legate de nenorociții aștia de bărbați. Aștia ce ne fac zilele grele și nu vă pot minți că nu am început să mă gândesc cam la ce mi-ar plăcea să mi se spună la urechile mele fardate, ce declarații m-ar da pe spate și nu vă gândiți la prostii! Habar n-aveți voi,bărbați fraieri, m-ar putea duce printre nori albi de plăcere.

Da, cu ochii închiși, relaxați în orbitele lor, cu zâmbetul meu șăgalnic a la o pretty woman, îl ascultam pe el șoptindu-mi versuri de iubire, o poezie ceva care mă făcea să danzez pe ritmuri de vals vienez. Îl ascultam cu îmi spune vorbe despre frumusețea si tinerețea mea nemuritoare, despre cât de bine arăt și cum nu mi se vede celulita de pe picioare, despre cât ar da el și cat ar lupta ca să fie cu mine mereu ca doi muritori legați ca  niște porumbei pe craca vieții. Și nici nu vă imaginați ce simțeam ca femeie și ce senzații unice ai când stă un nehalit pe tine toată ziua să te determine să-i cazi în brațe, câte emoții te cuprind când reduta ta este încercuită de armate de dedicații care mai de care mai impresioanta pe inima plină de sensibilitate sau câtă plăcere îți face, fără greața și nimic rău prin stomac, atâtea dulcegării scoase din laboratorul dragostei.

Cu un efort strigător la cer și cu ajutorul comentatorilor de fotbal care anunțau salvator începerea unui meci, am apucat ștecherul fierului de călcat cu dințăii și m-am cutremurat la realitate printr-un șoc electric de toată frumusețea. M-am dat trei pași în spate, mi-am scuipat de câteva ori în sân și-am zis tare: Ufff și femeile astea, vor să-și audă urechilor exact ce își doresc. Ce fraiere!

Un gând despre „În mintea femeilor

Lasă un răspuns

