FEMEILE CONDUC MAI PROST DECAT BARBATII

Crash-cartoon-small

Și acum, suntem cu toții curioși de ce. Păi cum de ce, la fel cum femeile nu au logica, orientare în spațiu sau spirit afacerist. Pentru că ești un misogin nenorocit și nu ți-ai pus niciodată problema că ai o percepție greșită asupra lumii, că ți-au băgat în cap chestii neadevărate de când erai copil și că te încrezi orbește în niște așa zise adevăruri general valabile pentru care nimeni nu are nicio dovadă palpabilă.  Cică sunt niște studii, așa zic unii, dar bine mă, le-ai citit tu? Eh…nu…dar…există, așa e, că, nah, așa zice toată lumea. Zice pe mă-ta de frustrat, hai nu te mai agita nu îți mai înfoia mușchii tăi de superior, ce-i drept, sunt singurul lucru care te fac superior. Aș vrea să fie toți bărbații pe perfuzii de estrogen măcar o lună și să vedem apoi cine e muiere plângăcioasă și sensibilă. Să vedem apoi și câte conflicte mai sunt în lume, câte milioane de oameni mai mor măcelăriți, că a avut conducătorul X un exces de testosteron și a trimis soldații pe câmp.

woman-cooking-clipart-woman-cooking-clipart-xkwdt7r7Ah, nu îmi spune, ai tras concluzia deja. Sunt dinaia, nefu…Știu că așa te amăgești, că dormi bine noaptea spunându-ți că oricum îmi lipsește ceva și doar de-asta am tupeul să scriu asemenea lucruri revoltătoare, altfel mi-aș vedea de viața mea plicticoasă a cărei singure finalitate e să îi torn unui alt deștept de-al tău un urmaș și să mă asigur că cei doi nu mor de foame. Și-așa, nu e ca și cum pot să schimb pe bune ceva, nu? Că femeile nu le au cu științele exacte, nu e de ele ingineria, medicina, ele să se facă pe bandă lucrătoare la HR sau, mai bine, să stea dracului acasă, ce atâta emancipare. Știu că nu ești numai tu care crezi așa, sunt mulți, prea mulți, normal că nu o zic cu voce tare, că nu e etic, nu e constituțional, dar nici nu trebuie, pentru că eu îi aud și fără să o zică.

misoginismDe câte ori nu ni se vorbește cu superioritate, mascată, ar crede ei, dar transparentă în realitate. De câte ori nu ni se sugerează că mai bine ne retragem, că oricum nu am performa, hai, poate că ne-am ,,descurca,, , așa ca o derogare…pentru că suntem muncitoare, nu pentru că ni s-ar învârti eficient piulițele. De câte ori nu suntem obiectificate? Dacă ai cu trei kilograme în plus față de standardul de frumusețe nici nu te privesc în ochi când vorbești, nu exiști, ești doar o extensie a altora mai frumoase, atârni și tu pe-acolo, te tolerează din complezență. Ei au voie să se mai și îngrașe un pic, să fie și urâți și neciopliți, eh lasă, ei sunt băieți.  Au voie să aibă copii part-time, să plece în lume dacă au chef, păi să-i crească mă-sa, nu? Cine a mai auzit de bărbat care să stea acasă cu copilul, ce e el, fraier, sub papuc, coaie blegi? Ei sunt cool dacă au multe gagici, ce vorbești, abia atunci se vede virilitatea, bărbăția, noi…pisi…îmi pare rău, din curvă nici că te mai scot vreodată. Adio, te-ai lins pe bot, poate te mai ia vreunu din milă, sau poate îi plac senzațiile tari.

Cine zicea că nu mai e o lume a bărbaților? Cine zicea că e egalitate, ba din contră, că prea înclină balanța invers, că femeile și-au luat-o în cap? Eu zic să ne calmăm…suntem departe de așa ceva.

Sursa imaginilor:

www.clipartpanda.com ; ultimulgentleman.ro

carcrashne.blogspot.com

Lasă un răspuns

