YAY/NU Sleek Mate Me

Ola fetelor! Astăzi o să vă spun despre un produs care mi-a ajuns la suflet foarte rapid. Este vorba despre luciul de buze Sleek Mate Me. Am în posesia mea două nuanțe superbe pe care le-am primit cadou de ziua mea. Le tot dădeam târcoale de ceva timp, însă nu apucasem să mi le achiziționez.
image

Acest MINUNAT luciu de buze are inițial o textură cremoasă, după care se usuca mat. Aplicatorul este atât de practic, încat conturează buzele foarte frumos. Este adevarat că trebuie sa fim puțin atente la început să nu depăşim conturul natural al buzei, pentru că ne va fi destul de greu să îl ştergem foarte bine. Rezistă câteva ore bune şi chiar dacă mâncăm sau bem se şterge doar spre interiorul buzelor şi în colțuri.
Nu usucă buzele aşa cum m-aş fi aşteptat. Mai am un ruj mat de la Flormar, însă înainte să îl folosesc trebuie să îmi hidratez bine buze.

Nuanțele pe care le am sunt Party Pink şi Fandango Purple( le iubesc pe amândouă la maxim) şi de când le am, le tot alternez, într-o zi o culoare, în altă zi cealaltă culoare.
image

image

Dacă o să mi le reachiziționez? Cu siguranță! Deja mai am o culoare care îmi face cu ochiul.

Luciul se găseşte în magazinele Kendra, sau pe site-ul Make-up Shop şi costă 30 de lei.
Vouă ce culoare vă place mai mult ?
Pupi ❤

2 gânduri despre „YAY/NU Sleek Mate Me

Lasă un răspuns

