YAY/NU Spray pentru uscarea rapidă a lacului de unghii Avon

Ola fetelor! Astăzi m-am gandit să vă vorbesc despre un produs faţă de care aveam mari aşteptări. Iubesc să imi fac unghiile, să fac diverse modele, să folosesc sclipici, însă mereu am o problemă în a aştepta să se usuce şi de foarte multe ori mă trezesc  că le stric fără să vreau. Am crezut ca acest spray o să  rezolve aceste probleme, însă nu a fost aşa. Pe sticlă scrie că usucă lacul de unghii in mai puţin de un minut ( cam exagerat ). NU! Cel puţin în cazul meu nu a funcţionat şi l-am încercat de mai multe ori. Cred ca durează per total cam în jur de 10 minute pentru ca oja să fie uscată. Are şi o textură uleioasă pe care o lasă pe mâini şi care devine uşor spumoasă dacă atingi degetele( pe mine nu mă încântă aşa de tare) Are 50 de ml, iar preţul variază in funcţie de broşura intre  11-21 lei. Pentru mine acest produs este un NU şi nu l-aş mai recumpăra. descărcare Sursa foto: http://www.avon.ro Pupiii ❤

7 gânduri despre „YAY/NU Spray pentru uscarea rapidă a lacului de unghii Avon

    1. 😦 Eu am fost foarte dezamăgită! Am înțeles că ar mai fi un spray de uscare rapidă de la Farmec. Poate acela îşi face treaba mai bine.

    1. Am una singura de la Rimmel London, aceea in colaborare cu Rita Ora si am mai incercar si de la Avon. Se chiar se usuca destul de repede. Nu chiar in 60 de secunde, dar clar in mai putin de 5 minute 😀

Lasă un răspuns

