Prima noapte: doamnă sau târfă?

Cărţile de specialitate care le învaţă pe femei cum să se comporte cu bărbaţii, îmi imaginez eu că sunt scrise de femei nu foarte inteligente dar incredibil de frustrate. Ideea în sine că aş învăţa dintr-o carte cum să ţin un bărbat lângă mine, nu doar că e idiotică prin simplu fapt că reduce relaţiile între un el şi o ea la o ecuaţie simplă, universal valabilă într-o lume în care toţi am fi la fel şi ne-am dori aceleaşi lucruri, ci este umilitoare pentru o femeie care se respectă.

Acum ceva timp am primit cartea De ce bărbaţii se însoară cu scorpii iar acum câteva zile un cititor mi a spus ca i-ar plăcea să îmi citească un articol despre prima noapte, mai specific, dacă dai tot ce ştii sau te prefaci că eşti o doamnă pudică. 

La carte scrie aşa: Doamne fereşte şi păzeşte să te rupi în figuri. Doamne fereşte să te îmbraci cu lenjerie sexy şi să nu chicoteşti ca o virgină când îl vezi pe domn dezbrăcat. Asta vor bărbaţii, chipurile. Ce explicaţie ne dă autoarea? Bărbatul în cauză îşi va da seama de numărul mare de parteneri pe care i-ai avut înainte. De parcă este imposibil să fi fost într-o singura relaţie satisfăcătoare înainte. De parcă trebuie să îţi minţi bărbatul ca să îl poţi ţine lângă tine. Da dna Sherry Argov, trăieşte ţi viaţa plină de sex nesatisfăcător, să vedem cât o ajute relaţia.

În realitate am cunoscut două tipuri de bărbaţi. Prima categorie care o va căuta anume pe femeia care nu a citit cărţile în cauză şi a doua care îţi vor spune că asta îşi doresc, dar mint. Cu neruşinare. De fapt nici ei nu ştiu săracii ce îşi doresc. Ar vrea o fecioară pudică şi neprihănită dar care să.. De fapt ei trăiesc într-o lume imposibilă, frustraţi fiind de toate femeile ăstea care sunt atăt de târfe..

Nu sunt sigură de multe lucruri şi în materie de masculi mai avem de învăţat. Dar un lucru ştiu: Nimic nu e mai sexy decât o femeie care se simte bine în propria piele. Simte te bine lângă el. Bărbaţii nu citesc gândurile oricât de mult ne place nouă să credem asta!

Şi încă ceva, dacă în prima noapte eşti o pudică şi o florică delicată… după cât timp crezi că poţi să-i spui: Ştii, iubitule, mi e îmi place rău sadomasochismul…

Un gând despre „Prima noapte: doamnă sau târfă?

Lasă un răspuns

