De ce mi-am părăsit bărbatul sau despre cum se simte când înşeli

Nici nu făcusem bine ochisori că deja aveam 2 apeluri de la bărbatul meu 30+.  Am întors privirea către cealaltă parte a patului și m-am rostogolit în brațele altui bărbat privindu-i corpul ateltic. Am zâmbit de încântare. Un alt bărbat, tot 30+, alt gen față de ăla cu care umblam regulat de jumătate de an.

Aseară într-un moment de furie l-am sunat și i-am spus că nu vreau să dorm singură. M-a luat din oraș și am fost la el, am stat puțin de vorbă, mi-am făcut duș și m-am băgat în patul lui. Cearceafurile erau proaspăt schimbate. S-a lipit de mine și m-a ținut în brațe până am simțit că adorm apoi l-am împins în partea lui de pat, într-un mod răsfățat.

Undeva pe la ora 2 dimineața m-am semi-trezit și am întins mâna spre el. Am vrut să mă vrea. Simțeam nevoia să fiu a cuiva. Simțeam o dorință arzătoare să mă simt frumoasă și să mă dau în spectacol. L-am sărutat cu poftă.Cu furie. Cu frustrare. M-a întrebat dacă sunt sigură și n-am găsit niciun motiv pentru care să nu. Pe la jumătatea actului mi-a spus Acum înțeleg de ce nu te lasă să pleci şi o parte din mine şi a dorit ca bărbatul meu să audă acest compliment.

 

-Te-ai trezit. Ți-a tot sunat telefonul.

-Da, am văzut. O să-l sun mai târziu.

–Cum vrei cafeaua?

– O linguriță de miere și lapte.

Am rămas dezbrăcată și singură. Telefonul a început iar să sune dar nu mi a trecut prin cap nicio secunda sa răspund. N am simţit nici panică, nici ruşine. L am lăsat să sune. Celălalt bărbat 30+ a băgat capul pe ușă și mi-a spus în șoaptă că era gata. Mi-am luat halatul pe mine iar când am ajuns în bucătărie mi-am aprins o țigară.Telefonul a continuat să sune.

-Îmi pare rău.. pentru asta.

-Ești nebună. Într-o zi n-ai să mai știi pe cine înșeli cu cine.

Am zâmbit.

-Ai dormit bine? La ce te gândești.

-Aștept să încep să mă simt vinovată.

Am așteptat zile întregi însă contrar credințelor mele nu se prăbușise cerul, Pământul încă se învârtea iar lucrurile funcționeau absolut firesc. Am realizat atunci că nu e vorba despre nici unul dintre ei. Era vorba despre mine. Nici unul nu era the one. M as fi putut lipsi lejer de oricare dintre ei. Nu aveam nici un motiv să îmi mai pierd timpul.

Am continuat să îi văd pe amândoi ceva timp. Într o seară m a întrebat o prietenă cum pot dormi noaptea. M a bufnit răsul şi am răspuns cu un zâmbet larg: Satisfăcută..

Un gând despre „De ce mi-am părăsit bărbatul sau despre cum se simte când înşeli

Lasă un răspuns

