S.O.S Cum îmi pregătesc părul pentru vară?

Ola fetelor! A venit vacanţa într-un final, însă după o perioada destul de lungă de timp în care pot să spun că am fost cam neglijentă cu mine, încep să se vadă şi consecinţele. Piele uscată, buze crăpate, păr degradat…. Trebuie să schimb asta şi încep cu PĂRUL!

Părul meu a ajuns să crească foarte mult ( exageraaaat de mult ! ), încât nu mai avea nici o formă şi nici vitalitate. Nu mă judecaţi greşit, îmi iubesc părul şi iubesc faptul ca este lung, dar atâta timp cât este nesănatos nu mă mai încânta aşa de tare.
image

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să il tund, cât a fost nevoie pentru a nu mai avea vârfuri despicate. Ştiu că dacă l-aş tunde mai des, părul nu doar ca ar avea un aspect sănătos, fără vârfuri despicate, dar ar şi creşte mai repede(din păcate nu fac acest lucru şi acum suport consecințele)
image

Pentru că este vară şi părul nostru este expus la razele puternice de soare, el are nevoie de o îngrijire mai intensă. Există numeroase măşti de păr pe care le putem cumpăra din magazine, însă dacă avem puţin timp de ce să nu ne facem singure o mască chiar acasă.

Eu am încercat o mască cu avocado, ou şi ulei de măsline, care este foarte bună pentru părul degradat.
11651123_943570678997555_1197915513_n

Am folosit jumatate de avocado pe care l-am pasat bine cu blenderul , apoi am adăugat un ou şi 2 linguri de ulei de măsline. Am amestecat toate ingredientele bine de tot, iar apoi am aplicat masca pe păr. Am acoperit părul cu o folie de plastic( puteţi să folosiţi şi o cască de duş). Am lăsat-o să acţioneze cam o ora (cu cât mai mult cu atât mai bine), apoi am spălat bine părul. Un truc pe care îl fac mereu după ce clătesc părul este să trec un jet de apă rece, in special pe vârfuri. Astfel părul capătă strălucire şi este mult mai neted.

Nu in ultimul rând este bine să reducem cantitatea de căldură la care este supus părul ( feon, placa de întins părul, ondulator). Pentru că am avut mereu părul lung,  sunt cam „dependentă” de feon(mă apucă durerile de cap dacă nu îl usuc ), însă vara încerc să îl folosesc cât mai puţin, să usuc bine părul la rădăcină, iar apoi să îl las să se usuce natural.

Sunt câteva lucruri simple, care făcute constant ne asigură o podoabă capilară sănatoasă şi de invidiat! Sper că aceste mici sfaturi o să vă ajute şi pe voi pentru a avea un păr frumos aşa cum vi-l doriţi!

Pupiii ❤

 

Lasă un răspuns

