De ce se despart oamenii?

Cred că se întâmplă de foarte multe ori ca oamenii să se despartă pentru motive stupide. Când un cuplu se ceartă definitiv, motivul care a declanșat respectiva ceartă va rămâne pentru destul de multă lume motivul despărțirii. Astfel, se ajunge în situația în care un anumit bărbat iese la o cafea cu o anumită femeie, iar aceasta îl întreabă (idiotic, mi-as permite să spun):

-De ce te-ai despărțit de ultima prietenă?

-Pentru că am ieșit cu băieții și am întârziat jumătate de oră acasă. 

Moment în care, femeia noastră frumușică, începe să își fluture genele fericită că nu a înșelat-o pe fosta. Da da, se pare că e o regulă: scrie în toate revistele de femei care se respectă mai mult sau mai puțin să fugi ca de dracul de tămâie de un bărbat care și-a înșelat fosta fiind un lucru cert că nu o să își țină pixul în pantaloni niciodată.

-Ce scorpie! Pe mine nu m-ar deranja așa ceva! Din contră atâta timp cât și eu am prietenele mele și ies cu ele mi s-ar părea agasant să fiu tot timpul lângă iubitul meu. Ce nebună! 

Moment în care el capătă încredere maximă. Se gândea și el că fosta e nebună dar acum când are confirmarea din partea unui exemplar din specia opusă lucrurile sunt clare. El este un băiat finut și fosta o nebună.

Cred că sunt puțini oameni capabili de introspecție. Relațiile nu se termină dintr-o cauză acută: N-a dus gunoiul. N-a venit acasă. Mi-a luat telecomanda. Chiar și atunci când este vorba de înșelat, sunt niște cauze intrinseci care au dus la alterarea conexiunii emoționale dintre cei doi.

O relație nu se strică peste noapte. Se strică în timp. Uneori te prinzi și o mai dregi. Alteori doar vezi cum moare și nu ai ce să îi faci, aștepți doar lovitura de grație: capacul de la toaletă lăsat ridicat, o farfurie nespălată…

Țin minte că acum ceva timp m-a întrebat cineva de ce m-am despărțit de fostul prieteni. Pentru că nu eram compatibili i-am răspuns iar el m-a acuzat că e un răspuns clișeu. Adevărul este că incompatibilitatea e ceea ce ne face să ne părăsim partenerii de multe ori. Iar asta nu e un lucru rău. E un lucru extraordinar.

Cum adică de ce?! Pentru că da, sunt foarte mulți bărbați pe lumea asta. Dar tipologii sunt câteva. Și descoperind o tipologie cu care nu ești compatibilă te scutești de efortul de a investi timp, energie și sentimente într-o relație ce pare… cu același bărbat. Dar asta presupune să fii fată bună și să tragi niște conlcuzii post-relație.

4 gânduri despre „De ce se despart oamenii?

  1. Da. Ca barbatii sint minunati si femeile niste scorpii nesatisfacute si vesnic nemultumite care viseaza cai verzi pe pereti si un fat fumos minunat care o sa le faca fericite. Sa viseze!

Lasă un răspuns

