Un ten răsfățat cu gama Gerovital Happiness

Ola fetelor! Astăzi o să vă povestesc despre două produse tot din gama Gerovital Happiness, pe care eu eram nerăbdatoare să le încerc. Este vorba despre Crema hidratantă răcoritoare și despre Gelul spumant demachiant.

image

Preferata mea este crema, așa că o să vorbesc mai întai despre ea. Citisem și înainte despre produsele din aceasta gama și ceea mi-a atras atenția au fost ingredientele.

  • Pentru tenul normal ingredientul de baza este extractul de zmeură ( efect hidratant)
  • Pentru cel mixt/gras este extractul de afine ( bogat in vitamina C, efect matifiant)
  • Pentru cel uscat este extractul de caise ( hrănește și regenerează)

 

Eu folosesc crema pentru tenul normal, cea cu extract de zmeură. Primul lucru pe care l-am observat inevitabil este ambalajul frumos colorat ( evident nu asta contează, dar e un bonus). Apoi, observi că recipientul este diferit față de celelalte creme ( are o pompiță, care zic eu, este mai practică).

Urmează mirosul, care este unul dintre punctele forte. Un miros delicat de zmeură, nu foarte greu, dar fresh. Acum să vorbim și despre crema in sine. Este fină, ușoară și nu încarcă pielea. Se absoarbe repede și iți dă senzația de prospețime imediată!

wpid-20150515_223625.jpg

Să vă povestesc prima mea experiență cu această crema. Era o seara de marți, (după 12 ore de stat pe la facultate), în care am venit doar cu gândul de a face duș și a mă baga la somn. Foarte încantată m-am dat cu crema și minuneeeee! Eram alt om! ( glumesc, dar chiar am simțit că este o crema răcoritoare și energizantă, care iți lasă pielea foarte hidratată ). Prețul este și el unul vesel ( 15,33 Lei pe site-ul Farmec )

Să vorbim puțin și despre gelul demachiant!

Demachiantul își face treaba în zilele în care nu folosim foarte mult machiaj, însă dacă dorim o curățare profundă nu e tocmai suficient. Mie îmi place sa îl folosesc și dimineața, ca gel de curățare, deoarece chiar dacă nu avem efectiv machiaj pe față, pielea nu este curată 100%. Gelul elimină impuritățile și lasă tenul proaspăt. Un plus este faptul că are granule exfoliante, care îndepărtează stratul de celule moarte. Exfolierea este un pas extrem de important în îngrijirea tenului, pe care de multe ori îl sărim. Este și mai benefic pentru persoanele cu tenul acneic, deoarece prin îndepărtarea stratului de celule moarte se eliberează porii. ( Preț: 10,86 Lei )
image

Ca o concluzie, produsele m-au convins și m-au înveselit cu mirosul lor fructat. Crema m-a surprins plăcut și cu siguranță o voi reachiziționa.

Ce părere aveți despre produsele din gama Gerovital Happines? 

Ce produse v-ar plăcea să încercați?

Pupiiii

PS: Nu uitați mâine de concurs!

Un gând despre „Un ten răsfățat cu gama Gerovital Happiness

  1. Pingback: CONCURS | MissWho

Lasă un răspuns

