Crema colorata sau fond de ten?

Mi-am petrecut foarte mult timp din viața mea în magazine încercând să îmi aleg un fond de ten. Cum adică de ce?

  • Parte pentru că urăsc aspectul ăla de coajă de portocală sau de față gletuită de un meseriaș prost
  • parte pentru că e greu să găsești un fond de ten la un preț accesibil care să se întindă decent și care să reziste
  • și parte pentru că oricâte nuanțe aș găsi, oricât de satisfăcută aș fi când aș pleca din magazin, dimineața următoare ajung la concluzia că… iar mi-am ales o culoare greșită.

Dar am vrut eu să încerc cremă colorată? Noooo… Pur și simplu trăiam cu senzația că dacă vreau ca tenul meu să arate bine este nevoie de fond de ten. Undeva în mintea mea, crema colorată era o joacă de copii…

Dar uite că se aplică treaba aia cu niciodată să nu spui niciodată și m-am îndrăgostit de inamic, mai precis de CC Cream de la Gerovital, gama Happiness.

CCcream_800p_s_DSC2738_

 

Da prieteni, de două săptămâni am renunțat la fondul de ten și n-am fost niciodată mai fericită! Recunosc, n-am termen de comparație cu alte creme colorate, dar sincer, n-am nevoie.

Nu îmi place părul care miroase a păr și pielea care miroase a piele. Bărbatul meu 30+ întotdeauna a fost fascinat de faptul că miros bine constant. Ei bine, noul meu prieten are un miros fresh, discret, de zmeură.

Și nu e doar asta… știi… el chiar mă înțelege!

11122009_1088986321118519_342758973_n Și îmi acoperă defectele 11225499_1088986327785185_1644378899_n(ceea ce recunosc, n-am crezut că se va întâmpla), îmi face cearcănele mai mici și nici măcar nu îmi lasă dunga aia inestetică la nivelul feței. Nu vrea să știe ceilalți ca tenul meu nu e perfect defapt!

Și acum, punctul culminant, mă părăsește doar când îi spun eu sa plece! Rezistă pe fața mea, dându-mi un aspect natural, până la finalul zilei.

Pentru mine, descoperirea Cremei CC a fost un eveniment fericit. M-a făcut să realizez că n-am nevoie de fond de ten de fapt, ci doar un mic ajutor din partea unui prieten bun!

cremacc

p.s. Poza este făcută după o zi de lucru de 10 ore

O să revin duminica cu detalii despre alte produse din această gamă. Mai este puțin și dăm startul la concurs!

Aveți grijă de voi,

MissWho

8 gânduri despre „Crema colorata sau fond de ten?

  1. Pingback: CONCURS | MissWho
  2. Crema colorată la putere! Nu mai folosesc fond de ten cam de câteva luni fix datorită faptului că realizează efectul „mască”. M-am documentat puțin și am descoperit CC Cream de la Elmiplant. Prețul este accesibil (am găsit și la 15 lei și la 20 de lei) și acoperă imperfecțiunile fix cum doresc. Un strat de cremă este de ajuns. Dar mă deranjează un singur lucru: atunci când dau pe la ochi, aceștia îmi lăcrimează…substanțe magnifice!
    Se merită cea de la Gerovital? Până în acest moment ești mulțumită de această cremă?

    1. Buna Diana! Sincer chiar sunt foarte incantata de ea si n-am avut nicio problema de genul. Nu acopra chiar ca un fdt dar pentru tenul meu nu e nevoie de o putere fff mare de acoperire. Si mi am dat seama incercand crema CC ca n-am nevoie de fdt. Si simt ca pielea mult ma iubeste mai mult pt ca nu o mai chinui :))

Lasă un răspuns

