Iar e luni?

Pe bune? Iar asta? Iar o iau de la capăt? Iar e zi și trebuie să deschid ochii, să  mă ridic din pat, să mă uit pe geam și…ah…iar ploua. Iar, iar și iar! Au, de ce ma lovești? ,,Hai, e și jumate!,, Nu. Nu e. Firar al naibii, dacă îți zic  că nu e, timpu e relativ, sunt convinsa că e de fapt și un sfert. Mai lasă-mă cinci minute. Îmi las zece de rezervă, că nu se știe, poate am un vis frumos. Ce e zgomotul ăsta? Ți-am zis să nu mă mai loveeești! Fuck! E fix. Am vorbit în somn? ,,Da. Nu vrei să recuperăm mâine?,, Recuperăm, aham, recuperăm viața, că azi vreau sa o pun pe pauză. De la cât or fi recuperări mâine? Auzi, nu putem să recuperăm toată săptămâna? Ce zici dacă am recupera tot anu’?

Azi e luni? De ce nu e azi mâine, sau peste zece ani, macar asa pentru o clipă, ca să tragem cu ochiul puțintel. Să vedem dacă am muncit cu un scop sau am ajuns niște ratate.  Auzi? Ce ziceam în somn? Eram fericită? Că acu nu mai sunt, da măcar dacă eram acolo înseamnă că undeva prin creieru meu se scurge niște dopamină, da poate a ajuns din greșeală pân subconștient, și nu știe să  se manifeste și ziua. Doar noaptea. ,,Da, râdeai și vorbeai cu entuziasm așa, ca și cum făceai ceva ce îți place mult,,. Firar. Ți-am zis să mă mai lași 5 minute. ,,Nu, nu mi-ai zis mie. Auzi, tu dormi acu, nu?,, Da. Dorm. Am avut un vis extraordinar, adică încă îl am, că ai zis că nu mai mergem, că mergem mâine, da? ,,Da, mă. Sau poimâine…vedem noi.,, Bine, fii pe fază. Eram la litere și nu mai aveam nevoie de bani, nimeni nu mai avea nevoie de bani în lume. Băi frate și scriam toata ziua, numai asta făceam. Și nopțile le dansam, și nu mai trebuia să-mi bag cafea în venă. Eram cafeină-free, dacă poți să crezi. ,,P-asta n-o cred,,. Serios, și știi de ce râdeam? De fraierii ăia de la medicină, care au uitat cum să iubească, care nu simt că au un rost în viață dacă nu trebuie să învețe toată noaptea. ,,Ești nebună.,, Te rog eu, zi-mi că nu e luni, și că nu trebuie să ne trezim. ,,Bă, am glumit. Nu recuperăm. Dă-te dracu’ jos din pat că e fără douăzeci. În stilu ăsta o să ajungem cerșetoare la metrou.,, Auzi, da sigur nu vrei să facem videochat? ,,Și ce le zicem oamenilor ălora? Le recităm fiziologia respirației?,, Da, mă, și când le-o zicem, respirăm așa greu, apăsat, cu pasiune, senzual. ,,Plec fără tine,,. Bine, bine bineeeee! Mă trezesc. Auzi? Plouă afară, nu? ,,Nu, prințesă. Sunt 25 de grade. Poți să-ți iei fustă,, Atunci de ce am impresia că plouă? ,,Pentru că e luni și ne plouă în suflet. Hai că n-au sacrificat ăia bietele animale să facă preparate microscopice din ele ca să dormi tu și să visezi că ești Harry Potter.,, Sper să nu-ți dea nimeni mită vreodata, na!

Da, iar e luni și iar am luat-o de la capăt. Te provoc să o faci și tu, hai să înfruntăm viața împreuna!

48916-Monday-Again

Sursa imaginii: www.lovethispic.com

Lasă un răspuns

