Tratament pentru unghii Eveline 8 in 1

Ola fetelor! M-am gândit să vă spun astăzi despre un tratament de unghii pe care l-am descoperit acum 3 săptămâni prin intermediul prietenei mele, Carmen 😀 ( l-a lăudat extrem de mult)
Este vorba despre Eveline 8 in 1 TOTAL ACTION intensive nail conditioner! (are un nume luuuung da )

De ce se numeşte 8 in 1?
Pentru că reface unghiile deteriorate, rupte, fragile şi sensibile. Întăreşte şi conferă strălucire, uniformizând suprafața unghiei.
image

Ei spun că tratamentul trebuie folosit cam 2-3 săptămâni, astfel:
Prima zi: se aplica un strat direct pe unghie
A doua zi: se aplica al doilea strat
A treia zi: se îndepărtează tratamentul şi se repeta primii doi paşi.
Apoi el se aplica o dată pe săptămână ca bază pentru ojă (protejează unghia şi face ca manechiura să reziste mai mult )

Eu am aplicat din prima zi 2 straturi, pentru că are si o culoare albicioasă foarte drăguță 😀
image

L-am folosit doar o săptămână, însă chiar s-au văzut rezultatele. Unghiile mele sunt moi ( fooooarte moi), iar atunci când cresc puțin se exfoliază şi se rup imediat.
După două săptămâni deja unghiile sunt mai sănătoase, puternice şi au crescut frumos fără să se rupă.

Are şi un preț foarte tentant(10-12 lei) !!!

Personal, cred că tratamentul Eveline 8 in 1 îşi face treaba foooarte bine şi merită încercat.
Voi ce tratamente de unghii folosiți?

Lasă un răspuns

