Cum mi-am convins părul să nu mai cadă!

De câteva luni (cam 3-4) am o mare problemă (fetele mă vor înțelege de ce zic mare problemă): îmi cade părul. Rău. Adică nu rău, groaznic.

Principala problemă nu este părul pe care îl las peste tot în casă…. Oo nuu,… ci faptul că în perioada asta de timp, volumul părului s-a înjumătățit! Și nu m am alertat decât în momentul în care unii oameni au început să mă întrebe unde naiba mi s-a dus părul? (Răspuns- peste tot!)

Atunci am stiut că trebuie să fac ceva. Dar ce? Nu am timpul disponibil de altă dată (și între noi fie zis nici rabdarea) să îmi petrec jumătate din zi cu cine știe ce mască în păr și să mă chinui să îmi scot uleiul sau gălbenușul din par. Așa că am încercat și o variantă cu vitamine sau cu șampon special dar la mine nu au funcționat.

Eu sunt un fan declarat al produselor românești pentru că sunt în primul rând rezonabile la bani, ingredientele sunt ok iar mie imi priesc.

Tot căutând pe net idei salvatoare, am descoperit despre Crema de par de la Vivanatura 11208839_943128642385734_358678314_ncu extracte naturale și petrol. Foarte multă lume s-a declarat mulțumită de ea și am zis să o încerc și eu, mai ales că ei spun ca se văd rezultatele de la prima utilizare. Mi-am cumpărat varianta de  75 ml care a costat 9 lei. Aceasta cremă conține 96% ingrediente naturale (ulei germeni de grâu, ulei de nuci/măsline /urzica,etc) și m-a încântat ca pe ea scrie Facut cu drag in România  și bineînțeles că nu conține parabeni.

Ținând cont ca eu am părul lung, am folosit aproape tot tubul. Crema se aplică la fel ca vopseaua de păr, atât la vârfuri cât și la rădăcini și se tine pe păr între 15-45 min.

Ce mi-a plăcut a fost aplicarea foarte simplă, textura cremoasă și ușor de întins pe păr. Dupa cam 30 minute, crema fusese absorbită de firul de par. Mi-a fost teamă că mirosul de petrol va rămâne  impregnat în păr, însă dupa șamponare  acesta dispare!

Și da, au dreptate când spun că rezultatele se văd după prima utilizare, pentru că părul meu s-a mai potolit putin, a mai prins drag de mine și nu mai cade iar asta m-a făcut să continui folosirea cremei.

Voi reveni cu un update și după câteva utilizări , când sper că ma voi mândri cu noua mea podoaba capilară.11186358_943128722385726_2105054176_n

 

Ah! Și am uitat să vă spun, după aplicarea măștii părul este așa moale și luminos ca în reclame!

10 gânduri despre „Cum mi-am convins părul să nu mai cadă!

  1. pepusa daca-ti cade parul mai ales dupa sarcina e bine sa iei niste vitamine din gama B(pt mine a fost recomandarea unui medic), adica incearca un sirop cu B-uri (ceva la 7 lei)ca parul creste din tine nu il faci sa creasca cu petrol. niste vit nu ti-ar strica

    1. Buna! Asa cum am spus in articol am incercat si vitamine (si b-uri si zinc si renumitele Forcapril) iar la mine nu au funcționat! Asta nu inseamna ca pt altcineva nu pot da rezultate sau ca aceasta crema va funcționa la oricine. Spun doar ce a mers in cazul meu.

    1. merita sa il incerci ca e un produs usor perisabil adica nu il deschizi azi si il folosesti timp de 1 luna pt ca isi schimba gustul deci nu are conservanti.

Lasă un răspuns

