Bărbatul care mi-a vorbit despre ceea ce contează- EA

Andreea și Bogdan sunt împreună de 10 ani. Știu, oamenilor ca mine le este incredibil de greu să se pună pe ei într-o astfel de postură, dar nu despre asta este vorba. În orice caz după 10 ani de relație au adunat multe povestioare printre care și aceasta pe care au împărtășit-o cu mine și pe care o găsesc absolut delicioasă!

De ceva timp, Bogdan se teme că Andreea l-ar putea însela. Nu, nu cred că mă fac foarte bine înțeleasă. Îi este o frică teribilă că într-o zi la biroul Andreei ar putea apărea un individ care să fie interesat de ea. Se teme că într-o zi se va certa cu Andreea iar ea va accepta în final să iasă cu el… șiți voi… doar așa… ca prieteni. Și vizualizează momentul când Andreea îl va părăsi. Pentru el.

-Ascultă-mă, regret nespus dar uite… adevărul este că eram nefericiți de mult timp. Adică să fim sinceri nu mai suntem îndrăgostiți de mulți ani. Au trecut ani de când nu m-ai mai dus la o întâlnire romantică, de când n-am mai făcut ceva deosebit. Oh da și primesc un buchet de flori doar de ziua și bomboane de ziua femeii. Cu el totul este altfel, este perfect și are o dantură perfectă (în acest moment trebuie să știți că Bogdan are caninii ieșiti prea mult în față și incisivii puțin suprapuși) și mă face să mă simt în al nouălea cer!

Bogdan se tot gândea și își tot imagina aceste secvențe. E ca și cum abia acum, dupa 10 ani, își dădea seama ce înseamnă ființa de lângă el, iar eu auzindu-l eram absolut încântată! Mai ales pentru că Bogdan nu e genul de bărbat care să facă declarații siropoase.

Acum vreo lună Bogdan a plecat la un team-building cu frica lui cu tot iar Andreea a rămas singură.

-Așa că m-am întors mai devreme!

-Serios? Te-ai întors mai devreme? Sunt dezamăgită Bogdănel! De-za-mă-gi-tă!

-Ascultă-măăă! Când am ajuns la hotel și m-am cazat m-am întrebat ce aș face dacă aș avea o amantă și mi-am dat seama că m-aș duce la ea acum și aș duce-o într-un hotel foarte scump și am petrece o noapte din aia ca în filme ca să o dau pe spate. Așa că m-am dus la Andreea. Pentru că nu vreau să o pierd.

Mă uitam la ei și nu-mi venea să cred ce aud. Dumnezeule uneori oamenii chiar fac lucruri inteligente!

-Ok și cum a fost?

-Păi..  am comandat un buchet de pe o florarie online și am rugat curierul să mă anunțe când le-a livrat. Imediat ce le-a primit am bătut la ușă, n-am lăsat-o să spună nimic și i-am spus de planul meu pentru escapada noastră romantică. Pe ea a bufnit-o răsul, m-a pupat pe obraz și a închis ușa în urma mea spunându-mi Scumpule… e acea perioadă a lunii!

M-am uitat la ei și m-am simțit puțin invidioasă și puțin recunoscătoare. Mi-am jurat că n-am să îmi mai pierd vreodată încrederea în dragoste. Există prieteni! Și știu că ați auzit că durează 3 ani, dar eu… eu am văzut altceva. Și acum aștept, dar cu mai multă încredere și mai mult optimism!

P.S. Pentru bărbații romantici sau pentru cei care caută o idee salvatoare, o găsiți aici.

15 gânduri despre „Bărbatul care mi-a vorbit despre ceea ce contează- EA

  1. cind ai o relatie ca in avatar nu iti faci griji… depinde ce relatie vrei sa ai cu persoana iubita. nu florile conteaza intr-o relatie si nici bomboanele …ci relatia in sine.

  2. E sigur că nimic pe lume nu e mai trebuincios omului decât iubirea. Poate să dispară strălucirea soarelui; când e lumină în suflet, noi găsim în inima noastră ceea ce ne refuză lumea întreagă.

    Johann Wolfgang von Goethe

  3. daca as fi intr-o astfel de relatie acum n-as mai sta de vorba cu tine fii sigura. trecutul e trecut si nu mai conteaza

    1. Conteaza. N ai citi articolele mele daca n ar contra trecutul si iubirea. Asta e blog de experiente personale. Viata mea a fost marcata de el si nu voi reveni niciodata la ce am fost inainte. Cresc. Ma maturizez. Invat.

  4. de citit le-as citi dar nu as sta de vorba cu tine fii sigura as avea multe altele de facut si as avea la ce sa ma gindesc

Lasă un răspuns

