Sunt GAY și GAY

Ante scriptum: gay=happy , gay=homosexual.

Venise într-o zi Tipul să meșterească ceva la laptopul Dianei. Eu și Laura ne hlizeam ca de obicei pe-acolo, și cum avem un spirit foarte sociabil, l-am abordat prietenește pe Tip. Adică am început să îl chestionăm pe Tip: și? Cum e viața ta? La ce facultate ești? Și ce faci acolo?

Ne-am prins noi că Tipul e băiat de treabă și că ne-ar plăcea să mai stăm de vorbă cu el, așa că Diana, cu farmecul ei fatal în orice circumstanțe, chiar și în haine de casă și cu părul rebel, l-a întrebat fluturând șarmant din gene dacă ne dă și nouă numărul lui de telefon. Bineînțeles că nimeni nu se aștepta la un refuz, așa că atunci când Tipul a grăit nonșalant ,,Nu”, am rămas de-a dreptul intrigate. Așa că l-am întrebat indignată: Da de ce? Ai prietenă? . Tipul ne-a lăsat din nou cu gura căscată, doar că de data asta ceva mai mult decat la primirea refuzului. De fapt, a fost un șoc major. ,,Am prieten”. Ok…pauza…pauza. ,,Mda. Știu. Acum ma judecați.” Ne revenim și spunem in cor: Nuuuuu! Ne bucurăm pentru tine!!

Adevărul este că nu am fost șocate deloc de faptul că Tipul cel drăguț și manierat avea iubit, ci pentru că el a avut curajul să o spună cu voce tare, și nu oricum, ci cu o totală naturalețe. Bravo, Tipule! Bravo! Instinctul meu îmi spunea să îl iau în brațe și să îl felicit. Dar l-am privit doar cu înduioșare și admirativ, și l-am lăsat să plece. Ce om rar, mi-am spus. Un om care are curajul să arate cine e cu adevărat fără să simtă un total discomfort. Un om care a reușit să se descopere și să își îmbrățișeze propria persoană, să nu se ascundă, să nu se considere anormal, să nu aibă teama de a nu fi acceptat de societate și să își urmărească fericirea în mod firesc.

Îmi dau seama că e total greșit să cataloghezi astfel de evenimente ca fiind șocante, când ele de fapt ar trebui să reprezinte normalul. Ar trebui să fim cu toții mai sinceri cu noi , să căutăm să ne cunoaștem și în loc să fim îngroziți, să facem tot posibilul să ne iubim pe noi și să îi lăsăm și pe ceilalți să vadă cine suntem de fapt. Cum am putea să iubim alți oameni, să ne atingem vreodată aspirațiile, să ocupăm locul pe care îl dorim pe scena vieții, dacă ne temem în permanență de cum vom fi priviți, dacă nu reușim să învățăm să ne iubim pe noi? Așa superficiali, imperfecți, dezorganizați, nemotivați, infideli cum suntem. Ne gândim vreodată că s-ar putea să fim mai degrabă apreciați pentru acest curaj nebun de a arăta și la exterior cum  suntem în mod real, decât să depunem atâta efort pentru a mima în fiecare clipă o persoană care ne e străină, cu care nu ne identificăm?

Uite-te în oglindă și spune-ți: Da, bai! Ăsta sunt eu! Și sunt minunat! Da, sunt Gay și trăiesc foarte bine mersi cu asta. Alții sunt psihopați și se plimbă mândri printre noi…

Sursa imaginii: http://www.travelingtopher.com/

Gay Couple Outdise Holding Hands

3 gânduri despre „Sunt GAY și GAY

  1. Sincer, eu nu văd de ce îi atacă atât uni… sunt tot oameni, nu cred că e vreun păcat să fii atras de o persoană de același sex. Da, nu mi-ar plăcea să văd doi bărbați sărutându-se, dar câtă vreme sunt mie personal nu îmi fac vreun rău și nici altora nu cred că ar trebui să se arunce cu pietre în ei.

  2. Ii ataca pentru ca le e frica de lucruri cu care nu sunt obisnuiti…le e greu sa iasa din zona de comfort si sa accepte ceva care poate face parte si din ei si ii ingrozeste. Oamenii trebuie sa se mai deschida la minte 🙂

Lasă un răspuns

