Îngrijirea părului

Ola fetelor! Astăzi o să vorbim despre produse de îngrijire a părului. Sunt sigură că şi voi aţi încercat o groază de şampoane şi balsamuri până să le găsiţi pe acelea care se potrivesc perfect tipului vostru de păr.

Şi eu am încercat o sumedenie, însă de câteva luni bune am găsit o combinaţie care nu m-a dezamagit nici măcar o dată. (Aşa că m-am gândit că ar fi drăgut din partea mea să vă împărtăşesc şi vouă 😀 )

Păi în primul rând, ţin să vă spun că nu folosesc nimic ieşit din comun ( şampon, balsam şi ser pentru vârfuri). Însă doar acestea 3 pot face minunăţii dacă vi se potrivesc mânuşă.

Eu am un păr luuuuuung, cu firul gros, uscat, care din fericire nu se ingraşă repede.

Acestea sunt produsele pe care eu le folosesc :

1.Şampon Pantene Pro-V Nature Fusion Oil Therapy

Acest şamponel conţine ulei de argan (bogat in vitamina E ), care are numeroase beneficii, cum ar fi:

  • repară şi întăreşte  părul degradat
  • hidratează
  • netezeşte părul, făcându-l uşor de pieptanat

Curăţă bine părul şi îl lasă mătăsos, strălucitor şi moale 😀

sampon-cu-ulei-de-argan-nature-fusion-oil-therapy-250ml-pantene-pro-v~1468

 

Sursă foto: http://www.utill.ro

2.Balsamul Garnier Fructis Goodbye Damage

Aici iubirea este una de lungă durata, pentru că folosesc acest balsam de când am venit la facultate ( aproape 2 ani ) şi încă îl consider cel mai bun balsam pe care l-am încercat vreodată. Ce îl face aşa special? Are o consistenţă groasă, care se absoarbe rapid in păr şi astfel rezultatele se simt imediat.

Am căutat pe site şi am găsit de ce este acest balsam atât de bun ( are 2 ingrediente minune )

  • Keraphyl – O proteină naturală derivată din plante care pătrunde în cuticula fibrei capilare pentru a o repara şi a creşte rezistenţa acesteia.
  • Ulei Amla – Unul dintre cele mai faimoase uleiuri pentru par, recunoscut pentru capacitatea de a preveni despicarea vârfurilor, şi repararea fibrei deteriorate. În plus, este responsabil pentru efectul de strălucire.prod-P4103002-big

 Sursa foto: http://www.garnier.ro

3.Ser pentru vârfuri despicate Kallos

Îl aplic pe vârfuri înainte de a ma usca. Nu pot spune că face minuni, însă îmbunătăţeşte aspectul vârfurilor despicate şi lasă părul moale şi catifelat.

kallos-ser-protector-varfuri-despicate_3

Sursă foto: http://www.oja.ro

Îmi doream de multă vreme să încerc şi o masca pentru păr. Am auzit multe lucruri bune despre măştile Kallos, aşa ca m-am documentat şi am decis să îmi iau masca Placenta ( da ştiu are un nume ciudat 😀 ). Am găsit-o la Auchan pentru 6 lei (cutiuţa de 250 ml ). Abia aştept să o încerc şi să vă povestesc cum e 😀

Voi ce produse folosiţi pentru îngrijirea părului?

Pupiii ❤

3 gânduri despre „Îngrijirea părului

Lasă un răspuns

