Eu in 21 de cuvinte.

Ok…urasc de obicei sa vorbesc singura despre mine, sa incep sa imi fac autoportretul, dar o sa fac un efort. Ca sa ma cunoasteti mai bine….eu sunt facuta din:

Dans-nu m-as recunoaste daca nu as dansa, in fiecare moment, daca nu cu corpul cel putin cu mintea.

Scris-cel mai mult imi place sa scriu pentru ca simt ca asta e cel mai bun mod de a face cunostinta cu mine, de a ma regasi. E si o forma de eliberare, de a renaste, de a iti da in permanenta un nou contur.

Ras isteric( o sa il consider un singur cuvant)-prietenii stiu de ce. Sunt amuzanta si mai ales amuzabila, se pare ca am si un ras contagios.

Indragosteala-da, imi place sa ma indragostesc, de oameni, de lucruri, de activitati, de viata.

Utopie-mereu imi inchipui cum ar fi lumea daca am avea toti un start egal in viata. As vrea din tot sufletul sa avem aceleasi sanse, sa poata fi fructificat orice posibil potential, sa nu fie risipite mintile luminate, sa fim mai buni si sa ne ajutam intre noi, sa nu traim in permanenta competitie, ci in permanenta comuniune.

Empatie-chiar daca nu pot intelege niciodata suta la suta unele situatii dificile in care se afla unele persoane, cred ca incerc cat de mult pot sa empatizez, sa nu judec si sa constientizez ca oricine are o poveste in spate, are o motivatie pentru care se poarta intr-un anumit fel, asa ca nu ma pripesc sa trag concluzii si sa pun etichete

Curiozitate-as vrea sa stiu tot despre tine inca din prima clipa in care te cunosc :)) Nu vreau sa fiu intrusiva, doar…nu ma pot abtine. Imi place sa aflu lucruri.

Prietenie-cred ca e valorea suprema. In momentul in care tradam prietenia, ne tradam pe noi. Nu mai suntem oameni. Am putini prieteni, dar ei sunt parte din mine, nu as putea sa-mi inchipui altfel viata decat fara ei just being there.

Incredere-cumva….secretele vin la mine. Dar partea buna e ca raman acolo. Sunt un mormant de secrete :))

Romantism-cred cu tot sufletul in cavalerul cu armura pe cal alb si in Ileana Cosanzeana care alearga clueless prin padure si culege floricele asteptandu-si printul sa vina de la vanatoare. Plang la toate chestiile siropoase ale universului si visez la iubirea absoluta.

Energie-imi place sa traiesc pasional fiecare moment, si mi se pare ca existenta noastra, fie ea atat de limitata pe pamant, e un dar si trebuie sa ma bucur de fiecare respiratie, de fiecare adiere care mi-a stimulat receptorii tactili, fiecare sarut, fiecare imbratisare, fiecare intalnire cu marea.

Optimism-cred ca viata poate fi luata oricand, absolut oricand de la zero. Nimic nu e ireversibil, decat moartea.

Arta-iubesc sa citesc, sa ascult muzica, sa vizitez muzee si sa ma holbez la picturi pe care nu le inteleg, si nici nu stiu din ce curent fac parte.

Calatorii-daca as putea sa imi aleg viata, as alege o viata in care as avea multi bani cu care as marca absolut fiecare tara de pe glob. Doar asta as face. Cred ca nu exista o modalitate mai buna de a te cunoaste pe tine, de a intelege viata, decat sa calatoresti si sa vezi cum sunt oamenii in functie de mediul in care traiesc, de cultura, traditii, clima.

Ciocolata-drogul care creeaza cea mai periculoasa dependenta…Nu pot fara, nici macar nu ma mai straduiesc sa incerc.

Sport-o sursa minunata de endorfine. Ma face sa ma simt minunat: 2 iepuri dintr-o lovitura: productivitate si fericire.

Dramatism-da, am tendinta sa exagerez…sau cum spun unii…sa fiu Drama Queen. Recunosc, ma predau! Probabil e pentru ca simt viata cu asa mare intensitate…eu asa ma consolez.

Noutate-imi place sa experimentez lucruri noi, de la mancare pana la experiente inedite.

Sociabila-imi plac oamenii, imi place comunicarea, imi place sa aflu cum gandesc altii, sa aflu cate pot avea in comun cu cineva, sau cat de diferiti putem fi.

Ambitie-oricat de greu mi se pare uneori sa ajung la o finalitate cu unele lucruri, pana la urma gasesc motivatia intrinseca si ma mobilizez sa le termin.

Perseverenta-nu renunt din prima. Nici din a doua…daca se intampla sa cred cu tarie in ceva, merg pana in panzele albe pana reusesc sa ma fac auzita.

Ei well…ar mai fi si altele, bineinteles. Dar pentru moment, cred ca ajunge :))

3 gânduri despre „Eu in 21 de cuvinte.

Lasă un răspuns

