NECONVENTIONAL: 1) Meaningless sex

Se spune că un bărbat e capabil să separe emoțional dragostea de sex. Părerea mea este că această cutumă este… o tâmpenie. Ok, pot să o accept pentru o interacțiune de tipul one night stand (dar asta e valabil, cred, indiferent de sex), dar nu pentru un angajament de tipul fuck buddy.

Oricât ne-am codi, oricât am da-o în diverse, oricât am face-o pe famme fatale sau bad boy, sexul întotdeauna înseamnă ceva, motiv pentru care, mie, noțiunea de meaningless sex mi se pare absolut… lipsită de sens.  Sexul întotdeauna înseamnă ceva. Excluzând relațiile amoroase unde își are un sens convențional, relațiile sexuale extra- relații romantice, înseamnă o mie de lucruri. De ce?

Pot că pot. Pentru că e simplu. Pentru că vreau. Pentru că trebuie să-mi demonstrez mie că pot. Pentru că sunt orgolios. Pentru că pot avea pe oricine vreau.

Pentru că sunt singur. Pentru că îmi place. Pentru că e atracție fizcă între noi, dar persoana în cauză are o personalitate groaznică.

Pentru că sufăr. Pentru că sunt incapabil  emoțional să mă atașez de cineva. Pentru că nu pot să îmi iau un angajament.

Pentru că m-a părăsit. Și doare. Rău.

 

Să faci sex doar sex e riscant ca ruleta rusească. Fac educație sexuală în licee, dar de data asta nu e vorba despre BTS sau prezervative. E vorba despre nenorocita aia de dragoste.

Revenind la așteptări. Am enumerat mai sus motivele,lista rămâne deschisă. Gândiți-vă la o situație ipotetică. O tipă suferă după fostul. Un tip e incapabil să iubească. Fac meaningless sex. Constant. Înțelegi?

Într-o lume în care mimăm prietenia, buna dispoziție și orgasmul, nu e nimic mai ușor de mimat ca intimitatea. Să te dezbraci în fața cuiva e al naibii de simplu. Să te ridici și să pleci la fel. Să săruți cu ochii deschiși întocmai. Să nu te intrebi ce simte omul de lângă tine, să nu ai ambiția să îl cunoști… știți vreun lucru mai ușor decât nepăsarea?

Cred că n-ar mai trebui să folosim pentru sex sintagma relații intime. Știi ce e intimitatea? Plânsul în brațele cuiva. Și râgâitul după apa minerală. Și trezitul celuilalt la 3 dimineața pentru că ai avut un coșmar. Și supa de pui în caz de răceli.

1

9 gânduri despre „NECONVENTIONAL: 1) Meaningless sex

  1. Meaningless sex = imposibil, cred e imposibil să nu te implici câtuși de puțin, plus că sunt atâtea implicații (după cum ai spus și tu…). Sexul doar de palmares e o prostie!

      1. Da, unii o fac de palmares (am mai zis asta, nu?). Urăsc când aud pe câte unul că s-a culcat cu nu știu care (ba chiar am auzit și tipe….)

  2. Pentru că sufăr. Pentru că sunt incapabil emoțional să mă atașez de cineva. Pentru că nu pot să îmi iau un angajament.

    Pentru că m-a părăsit. Și doare. Rău.

    Simt emotia din cuvinte si ma impresioneaza la fiecare lectura. Congratz pentru emotiile din cuvinte!

Lasă un răspuns

