Leapșa bloggerilor. Cele 21 de cuvinte

Partea frumoasă când îti urmăresc mai mulți bloggeri site-ul, este că primești tot felul de provocări, cum este aceasta. Cu  Illusionstreet v-am tot făcut cunoștință. Mai scrie ea la mine, mai scriu eu la ea, și uite asa ne ocupăm noi timpul. Mai puțin astăzi când am primit din partea ei Leapșa celor 21 de cuvinte și am să profit de acest moment pentru a vorbi puțin despre mine, întrucât niciodată nu am făcut-o în asemenea mod. De asemenea, leapșa merge mai departe și la celelalte 3 colaboratoare MissWho precum și la prietenul nostru Vecinu.

Ok, să începem. Mi-am rugat câtiva prieteni să le numească pe primele 10 iar pe următoarele 10 le voi adăuga eu. Numărul 21, probabil cel mai complex este.. MissWho

Ce au zis ceilalți:

1. Elegantă– o fi oare pentru că nu ies niciodată nearanjată din casă? Pentru că port doar pantofi cu toc și rochii?

2. Luptătoare– asta a spus-o cineva care mă cunoaște de mult și adevărul este că… mă bucur că sunt percepută așa. Cred că e una dintre trăsăturile mele cele mai dominainte.

3.Feminină– Mai încap discuții? Citez Eman feminitate fără să mă chinui.

4.Nonconformistă– Asta m-a intrigat puțin și am rugat-o să explice. Mi-a spus că nu crede că fac lucrurile doar pentru că așa se fac. Nota bene.. doar uneori.

5.Dinamică– Nu imi place plictiseala. Da!

6. Sensibilă– Eu plâng și la desene animate! Ar trebui să nu o mai fac în public. Uite ce se întămpla!

7.Delicată– Ca o floarea soarelui care își rotește capul după.. soare evident.

8.Sufletistă– Eram foarte intrigată că nu spunea nimeni asta. Știu că ne putem înșela cu privire la propria persoana dar.. chiar atât de tare?

9.Foarte răsfățată. Așa a spus. Nu răsfățată. FOARTE!

10.Intensă– asta mi-a spus-o bărbatul meu 30+. Și-a dat seama cum îl iubesc vreodată.

Ce aș adăuga eu:

11.Puternică– trăsătura mea dominantă și lucrul cu care mă mândresc cel mai tare. N-am ce-i face.

12.Empatică– am fost preocupată o lună întreagă pentru tânțari. Mi-era teama că daca ploua mor. Dar stați calmi, se pare că au abilitatea de a se strecura printre picăturile de ploaie.

13.Romantică– uneori la nivelul Sandra Brown. Da da.. știu.

14.Amuzantă– Da, mă consider al naibii de amuzantă.

15.Deschisă– pentru experiențe, oameni, idei.

16.Caldă- Metaforic vorbind, altfel… circulație periferică proastă.

17.Altruistă– dacă aș fi bogată le-aș cumpăra tuturor bombonele. Zilnic.

18.Copilăroasă– din când în gând. Știu, n-ai fi zis dar… merge mână în mână cu răsfățată. FOARTE răsfățată.

19.Frumoasă – au zis-o și alții dar nu mi s-a părut destul din partea lor. Nu e nimic rău în a crede despre tine că ești frumoasă.

20.Pasionată– nu fac nimic fără pasiune pe lumea asta. NI MIC.

Lasă un răspuns

