Lucruşoare noi

Ola fetelor! A venit şi mult aşteptata primăvară în adevăratul sens al cuvântului şi trebuie NEAPĂRAT să ne reînnoim dulăpioarele cu hăinuţe subţirele, vaporoase şi colorate pentru primăvară.Mai mult decât atat vine şi Paştele! Nu ştiu voi, dar eu de mică am avut o tradiţie de a avea haine noi de Paşte, şi nu doar o rochiţă sau o bluziţă, NU, din cap până în picioare! (inclusiv şoşeţele, ştrămpişori, etc). Era minunat, doar ca mami mi le cumpăra pe multe dintre ele si cu 1 lună înainte şi evident, nu aveam voie să le port până nu venea Paştele! (era tristuţ 😦 ).Dar am păstrat în fiecare an tradiţia şi mereu mi-a placut să am câteva lucruşoare noi pentru Paşte!( spre surprinderea mea acum rezist să le port !!! )

Aveam păstrate ce-i drept cateva hăinuţe pe care mi le-am luat prin februarie, când au fost reduceri, dar nu m-am putut abţine să nu mai cumpăr cateva. De cand am venit la Bucureşti, am descoperit câteva magazinaşe care m-au învăţat că pot sa cumpăr haine de calitate la preţ mic! ( daaaa, outleturile sunt o minunaţie pe pământ! Dar poate vom vorbi despre ele în alt articol)

Acum vreo 2 săptămâni, am intrat cu Teo pe noul site H&M şi evident că nu am rezistat tentaţiei să nu ne comandam măcar ceva. Am găsit o rochiţă tare frumuşică( o ştiam de ceva timp pentru că o cumpărasem cadou pentru o prietenă) şi spre bucuria noastră fost redusă! ( 30 de lei de la 60 cât este în magazine ). Am mai găsit şi un tricouaş de care am fost extrem de încantată. E simplu, negru, însă farmecul lui e că lasa umerii puţin goi, ceea ce mi se pare ca e un plus( a fost 20 de lei ). Transportul a fost gratuit( inca mai este pana pe 19 aprilie) şi pachetul a venit mai repede decât ne aşteptam.

hmprod (2)                                     hmprod

Sursa foto: http://www2.hm.com/ro_ro/index.html 

Săptămâna aceasta, am descoperit alt magazinaş! (2 mai precis, însă în unul nu ne-a mai lăsat să intram pentru că închideau 😦 ). Miercuri, am fost cu Iulişor la un magazinaş de lângă Gară( mulţumim Alexandra că ne-ai dus la el 😀 ). Este tot un fel de outlet, pentru că au hainuţe de la c&a, atmosphere, berska şi preţurile sunt cam 20-25 de lei pentru o bluziţă. ( da ştiu şi eu am murit ! ). Chiar imi doream mult să imi cumpăr o bluză, dar nu m-am gândit că o să îmi iau 3!

11149137_903208866367070_986897089_n

 

 

   Prima bluziţă pe care am cumpărat-o a fost cea bleumarin din danteluţă, cu un mic volănaş jos. E tare simpatică şi vine foarte frumos un un maieuţ simplu luat pe dedesubt. Există şi varianta fără mânecuţe.

 

 

 

 

Bluziţa cu animal print mi-a plăcut mult pentru că are şi puţin galben in ea.( mi s-a pus pata grav pe galben!!!:d)Are şi un material foarte drăguţ, subţirel dar şi puţin elastic.

11139692_903208899700400_1284434613_n                          11122475_903208869700403_1797040330_n

 

Ultima este cu siguranţă preferata mea 😀 Strigă LAURA! Este o bluză foarte potrivită pentru primăvară, atât datorită culorii pastelate ( baby blue ), cât şi floricelelor care sunt foarte subtil imprimate pe ea.

11130753_903201159701174_1619097042_n

 

Ieri a venit şi o comandă de la Avon! ( aşa în ton cu restul cumpărăturilor 😀 ). Este o eşarfă tare drăguţă de primăvară, cu nişte floricele violet. Mi-ar fi plăcut ce-i drept să fie mai mare. Este puţin mai elegăntuţă, are un material destul de vaporos şi mai transparent, însă imi place mult.

11139532_903215983033025_1990716336_n

Cam atat despre lucruşoarele mele. Voi aveţi tradiţia asta cu hainele noi de Paşte ?

Pupiii ❤

3 gânduri despre „Lucruşoare noi

Lasă un răspuns

