Unghiute primavaratice

Am revenit cu un articol despre unghii si cum a venit si primavara ( in sfarsit ) am zis ca ar fi frumos sa avem niste unghiute in ton cu ea.

Astazi o sa va arat cum sa aveti acesti trandafirasi simpatici si foarte usor de facut !11103944_899340126753944_1460479819_n

Incepem cu o culoare de baza mai deschisa ( eu am folosit un roz pal). Trandafirasii ii vom face folosind 2 oje si o scobitoare.Eu am ales un mov inchis si un corai.Buuun , acum ca ne-am hotarat asupra ojelor sa trecem la treaba! 

Pur si simplu punem cu pensula 2 buline apropiate din fiecare culoare, iar apoi venim cu scobitoarea si le amestecam! Asta e tot ! Am atasat si o poza jos sa vedeti cam cum arata trandafirasii in stadiul acesta.

11092608_899340113420612_1386011634_n

In functie de cat de mare e unghia puteti face cam 3-4 trandafirasi.

Acum e timpul pentru frunze.Avem nevoie de o oja verde si cu ajutorul pensulei trasam cate 2 linii mai groase. Eu am mai adaugat cu o oja menta inca o dunguta mai subtire, insa acest lucru este optional ! Cam asta e tot! Tine de voi daca vreti sa ii faceti pe toate unghiutele sau doar pe inelar!
11129443_899340116753945_731869942_n 

Trebuie sa ii multumesc prietenei mele, Cristina, pentru ca ma lasa mereu sa imi testez ideile pe unghiutele ei mari si frumoase! 😀

Pupiii ❤

Lasă un răspuns

