Cazul Johnny Bravo sau cum mi-am pierdut interesul in 40 de minute

Am incercat acest joc numit si: Imi placi, dar n-am nevoie de tine, sunt fericita oricum. Nu doar ca a mers perfect, dar m-am distrat teribil urmarind cum un barbat atat de arogant si sigur pe el, s-a pierdut atat de repede.

Am cunoscut acest barbat 30+, sexy, arogant, inteligent si amuzant in conditii… misterioase. Am acceptat sa ies cu el. La finalul serii, am primit numeroase mesaje, care de care mai pasionale si mai.. disperate. Imi placi cu totul.  Iesirea noastra n-o sa fie un eveniment izolat. Am citit blogul, am inteles ce vrei, o sa incerc pentru ca mi-e clar ca merita. L-am intrebat: Of, asa disperat? Mi-a spus ca l-am inteles gresit.

Ziua urmatoare, mi-a spus ca a lucrat pana tarziu, dar vrea neaparat sa ma vada. Nu i-am raspuns.

Am primit un mesaj, spunandu-mi ca el nu vrea jocuri. I-am raspuns: Of, n-ai inteles. Nu e un joc. Sunt doar neinteresata.

Si acum am sa va explic cum a dat gres in 40 de minute:

1. Mi-e greu sa cunosc barbati care sa nu mentioneze subtil cat de bine o duc ei din punct de vedere financiar. Well, nici acest barbat 30+ nu s-a lasat mai prejos. Am petrecut 40 de minute cu el, timp in care am aflat despre cele 3 masini ale lui, ca este jucator la bursa, ca si-a petrecut ultimele zile de nastere pe cate un continent diferit.

I-am spus: Nu o sa fiu ipocrita sa ma prefac ca vreau sa traiesc in coliba uchiului Tom, astfel incat sa zic ca nu ma intereseaza banii. Dar caut un tip inteligent si ambitios. Banii vor veni pe parcurs, simultan cu ai mei.

2. Este o lume plina de misogini. Problema este ca sunt rare cazurile cand iti dai seama ca un barbat e misogin la prima intalnire. De obicei misoginismul e mascat si mai nuantat. De la barbati care afirma ca toate femeile sunt nebune la replica acestui barbat realizat:

Am avut 3 relatii serioase, sigur ca m-am mai culcat si cu altele, dar na.. sunt barbat.

Chestia asta ne-a fost baga in cap de o viata. Marea majoritate a femeilor sunt convinse ca asa sunt toti barbatii. Tu, ca femeie, daca inseli, esti o tarfa. El… e barbat si chipurile noi trebuie sa intelegem ca e in ADN-ul lor. Cromozomul Y vine odata cu iertarea universala.

3. Cand am inceput sa ies cu barbatul meu 30+ a mentionat fugar si timid ceva legat de sex, apoi si-a cerut iertare. Am ras si i-am zis: Stii, nu sunt frigida si m-as fi enervat teribil daca dupa ce mi-am petrecut o ora in fata oglinzii, nu ai fi vrut.

Eh, discutia asta a avut loc la 2 luni dupa ce l-am cunoscut. Si uneori, un barbat care iti spune ca te vrea e… misto (imi pare rau, nu gasesc un termen mai rafinat).Dar, pe lumea asta exista o notiune uitata numita respect. Poate ca am eu niste conceptii nu tocmai permisive, poate sunt prea sensibila sau poate pur si simplu am fost educata. Dar un barbat care vrea sa se culce cu mine la jumatate de ora dupa ce m-a cunoscut si are senzatia ca asta chiar se va intampla primeste un singur raspuns, sincer si plin de compasiune: Of dragule, asta n-o sa se intample!

4. Imi plac barbatii siguri pe ei, care sunt capabili sa ia o decizie si sa se comporte conform statului social pe care care il au. Dar ma uitam la acest barbat, bandu-si apa tonica, la zambetul lui de comis voiajor de parca incerca sa imi vanda ceva de care isi dadea si el seama ca n-aveam nevoie… si n-am putut sa nu ma intreb:ok prietene, ce e in neregula cu tine?

Peste ceva timp mi-a zis ca ii place ca sunt atat de increzatoare in mine, ca n-a vazut fete de 20 de ani atat de sigure, de calme, care sa stie sa se puna in valoare atat de bine.

Am zambit arogant. De ce? Pentru ca stiu ca in spatele micului meu rol, era ceva in neregula cu mine. Eram constienta de nevoia mea de afectiune si de nesiguranta de care dau dovada uneori. Stiam ca nu sunt complet independenta. Si atunci am realizat ca este musai ca tipul sa fie nebun.

5. Chiar inainte de iesirea cu el, vorbeam cu o prietena despre textele barbatilor. Mi-a spus ca nu stie cum sa procedeze. Sa le raspunda pentru a le demonstra ca replicile lor sunt idioate, sau sa pretinda pur si simplu ca… a picat in plasa.

Nu pot sa nu ma intreb… cand s-au intalnit barbatii toti la un loc si au decis ca este nevoie de niste replici idioate pentru a ne castiga interesul?? Si cine naiba i-a convins ca merg? Well.. probabil ca o femeie care ura barbatii.

Nu vreau sa te intreb care e culoarea ta preferata, mancarea, chestii de genul. Imi place sa te provoc. Asa vad cum reactionezi si te cunosc mai bine (Replica asta ar fi buna in teorie, doar ca am mai auzit-o)

Esti departe de mine, ma enerveaza ca e masa intre noi. (Mie mi se pare ca stai bine…)

Imi place sa te privesc. Esti foarte frumoasa. Imi place cum ti se imbina gatul cu trunchiul imi plac ochii tai mult..si buzele, imi plac mult bratele tale. (Da.. am sac de box acasa, de acolo m-am ales cu bratele astea simpatice)

Sunt special, merit ce e mai bun. Da? Si ce, ma rog, te face asa te special? Nu stiu. (hahahahaaa)

Dupa 20 de minute, am realizat ca barbatul foarte prezentabil din fata mea era o caricatura a ceea ce si-ar fi dorit sa fie. Am cerut nota si l-am trimis spre taramanul barbatilor cu care nu mi-as pierde vremea niciodata.

Ori era un idiot complet.. ori mi-am schimbat preferintele 🙂

10 gânduri despre „Cazul Johnny Bravo sau cum mi-am pierdut interesul in 40 de minute

      1. Astfel de „bărbați” nu ar trebui să-mi reprezinte specia. Nu au ce căuta în lanțul ăsta trofic.

  1. Sarcasticu Exista un echilibru in univers. Si pe noi ne reprezinta niste femei.. Nu tocmai potrivite. Dar oamenii ca mine si ca tine cunosc adevarul nu?

  2. Poate era grabit omu’, poate avea ceva acasa, poate nu avea de gand sa investeasca prea mult. Poate are un cliseu care ii functioneaza in genere, si la tine nu I-a mers. Si poate a tratat si el tot ca pe un studiu iesirea cu tine. Think about it 😉

  3. Cred ca pana la urma indiferent de intentie, calitatea sau nivelul real al individului, ceea ce este cu adevarat de apreciat e autenticitatea.. Poti admira orice creatura, indiferent de sex sau specie atata vreme cat este perfect egala cu sine, manifestarea fiind in deplin acord cu natura sa reala..

Lasă un răspuns

