NU EXISTA „SI-A CAUTAT-O”!

Ante scriptum: Am publicat acest articol, original pe siteul Dianei: http://www.illusionsstreet.wordpress.com

În Romania, 1 din 3 femei au fost abuzate. A se înțelege prin abuz: viol, molestare, sau palmele alea jucăușe pe care tații le dau fetițelor de 13 ani.

Ne preocupă pe toți egalitatea dintre sexe, dezbatem dacă e sau nu moral ca o femeie să aibă câți parteneri sexuali vrea, ne agităm cu toții dacă vedem o domnișoară ieșind amețită de aburii alcoolului dintr-un club, când sincer, astea mi se par niște probleme subiective, pe care le putem lămuri simplu, printr-un:

Așa cred eu, mie îmi displace sau E ok,fiecare are un liber arbitru.

Nu știu dacă ați observat dar… unele nopți de vară sunt absolut superbe! Și nu știu dacă știți dar pentru unele femei o rochie frumoasă și un machiaj reușit e o plăcere la fel de mare cum este pentru dumneavoastră domnilor conducerea unei mașini noi. Unde bat?

Problema este că eu nu pot să îmi iau rochia aia roz și pantofii cu toc albastru, să îmi desfac părul și să mă plimb prin București singură la 9 seara. Dacă se întâmplă ceva, 70% dintre oameni o să mă privească cu dispreț spunându-mi că: Mi-am cautat-o. De parcă femeile frumoase nu au dreptul să se plimbe singure! Când naiba a fost o întrunire a violatorilor și au decis cu toții că: Mă, dacă e singură și e târziu, e clar că vrea!

Nu, nu vreau să mă deranjezi când ies cu prietenele mele în oraș. Nu e nevoie să te bagi în grupul nostru de dansat sperând că cineva o să te bage în seamă. Nu e nevoie să mă fluieri pe stradă. Nu vreau și găsesc absolut respingător dacă în loc de fluierat arunci o replică gen: Ai un pix? Vreau numărul tău de telefon.

E nenorocitul meu de drept să ies aranjată din scara blocului și să mă simt bine, fără să îmi fie frică să nu fie un dobitoc în spatele meu care să mă facă vedeta știrilor de la ora 5. Și da, m-aș duce să depun plângere, dar câtă umilință trebuie să îndur pentru că doar am ieșit într-o seara afară din casă neînsoțită?

Nu există Și-a cautat-o! Nu există femeie care să vrea să treacă printr-o astfel de traumă. Nu există om care să vrea să se aleagă cu o mutilare psihologică pe viață și uneori cu incapacitatea de a mai fi intim cu cineva vreodată.

Nu există Și-a cerut-o! Există doar pseudo-bărbați care cred că au dreptul de a profita de o ființă vulnerabilă. Fie ea copil, adolescentă sau femeie care a consumat alcool.

Vreți egalitate între sexe? Începeți de aici… Am dreptul să mă plimb pe stradă la fel de liniștită ca orice bărbat.

Lasă un răspuns

