De ce nu intelegem femeile?

Sunt convins că dilema rasei masculine este aruncată într-o singură întrebare: „De ce nu putem să înțelegem femeile?”, iar tu, bărbatul ideal, sau tu, bărbatul invizibil, ți-ai pus-o de nenumărate ori, dar în van ai căutat explicații, pentru ca norocul nu ți le-a oferit.

Ei bine… aici… începe polemica. Ceea ce noi nu luăm în calcul, este evidentul pentru ele, iar ceea ce este atât de logic pentru noi, pentru doamnele noastre este de neînțeles. Aici intervine momentul crucial, când întrebarea este pusă. Mi-am pus și eu întrebarea de nenumărate ori, desigur, la început nu am găsit răspuns, dar după lungi încercări, am reușit să găsesc explicații pe care aș putea merge de fiecare dată când nu o pot înțelege pe „ea”. Cum am reușit să înțeleg femeile? Le-am delușit cumva psihologia? NU. Femeile nu vor putea fi înțelese niciodată de către noi, ba mai mult, uneori, nu se înțeleg ele între ele, așa că numai căutați ideologii și metode de înțelegere, că veți fi dezamăgiți. În schimb am reușit să îmi înțeleg propria femeie.

11050936_932944983417010_1514827776_n

Ceea ce am învățat la început este că înțelegerea nu se aplică la fel pentru oricare leoaică, suntem diferiți și astfel nu putem găsii exact aceleași caractere definitorii la mai mulți oameni.

Pasul doi a fost etapa încercării. Ce am făcut? Am încercat să văd ce place femeilor și ce le enervează(poate pare o contradicție, dar la capitolul acesta, majoritatea sferelor semantice se potrivesc de la muză la muză). Astfel am reușit să îmi fac o idee despre cum ar trebui să mă comport când e o femeie în preajmă.

Pasul trei: etapa cunoașterii de limbaj. Această etapă este esențială, deorece, femeile, folosesc în proporție de 80% limbajul trupului în exprimare, pentru ele este practic un automatism. Așa că dacă vrei să cunoști femeia de lângă tine, mai bine fi atent și la trupul ei. Vei afla tot ce ai nevoie să știi despre ea, din mișcările pe care la face.

Ultimul pas, dar nu cel din urmă este pasul 4: pasul „concentrează-te asupra ei”. Aici vei avea nevoie de multă răbdare pentru că unele femei sunt impulsive, în special în perioada „cadoului lunar”, iar ceea ce acum poate părea o excursie pe o plajă în  Caraibe, în 2 secunde se poate transforma într-o erupție vulcanică, pe coloana sonoră a țipetelor și îți vei dorii să nu auzi palmele, dar le vei și simții. După ce ești sigur că te-ai înarmat cu răbdare, ia un loc lângă ea și ascult-o. Las-o să spună tot ce are de zis, indiferent de modul prin care se manifestă când o face, nu o întrerupe, iar la sfârșit nu încerca să îi dai explicații filosofice, doar ia-o în brațe, sărut-o pe frunte, las-o să se alinte și bagă la cap tot ce a zis! O femeie nu se destăinuie de multe ori unui bărbat, și mai important, nu se destăinuie oricărui bărbat. Deci daca femeia ta a ales să ți se destăinuie, înseamnă că ești cu adevărat „acela”.

Surplus: Domnilor, mai sus nu am menționat lucrurile ce trebuie făcute pentru muza potrivită, pentru că sunt binecunoscutele: arată-i că-ți pasă, nu fi misogin, nu înjura de față cu ea, nu te lăuda prietenilor tăi ca un cioban despre lucrurile intime ce țin de voi, cumpără-i o floare chiar dacă nu este vreo ocazie specială și alte lucruri de genul. Veți vedea că pe măsură ce o câștigați veți putea găsii în ea prietenul cu care poți face concursuri de râgâit, maratoane de jocuri video sau filme, bătăi ce sfârșeșc sub sigiliul privatului și alte multe privilegii.

Concluzionând, aș putea spune că a înțelege femeia este o artă, ca femeia însăși, și ca orice artă să fie deplină trebuie trudă și răbdare, suflet și… cunoaștere.

“Nicio femeie nu e frumoasa sau urata pana nu ajungi s-o cunosti.”  Marin Preda

 

Acest articol a fost scris de Man Grațian: https://mannisch.wordpress.com/

 

Lasă un răspuns

