Barbatul meu 30+: Metafora pantofilor

Ante scriptum: Cu riscul de a intra in sfera Laurei, indraznesc sa scriu acest post, imbinand doua mari pasiuni ale mele: Barbatul care m-a zapacit si pantofii pe care ii ador.

Cand eram micuta, mama mi-a spus: Pe lumea asta, oricine te poate dezamagi, chiar si parintii.

Draga mama, te anunt cu mandrie ca am gasit un lucru care nu ma poate dezamagi nicioada. Mi-am dezvoltat in ultimul an o relatie cu pantofii cu toc si iti spun, este singura relatie in care, daca te porti cum trebuie, nu se destrama niciodata.

Toata lumea iubeste pantofii cu toc. Femeile cand le poarta, barbatii cand ii privesc. Fetele micute cand se incalta pe furis cu pantofii mamai. Este absolut imposibil sa nu te indragostesti de ei. Dar eu… eu am o relatie speciala cu ei. Vedeti voi, pentru mine pantofii sunt dovada clara ca Dumnezeu exista si vrea ca noi sa fim fericite. Pantofii te ridica in rai, deasupra lumii asteia noroiase si plina de balti. Serios, cum sa nu ii iubesti?

Fiecare pereche de pantofi pe care o am explica foarte clar relatia mea cu barbatul 30+. Nebun sa fii sa nu iti dai seama!

Sunt pantofii dinainte de a-l cunoaste. Monotoni si plictisitori… platforme, talpa ortopedica, toc micut.

11056692_1046668032017015_1162011560_n

Perechea minunata de pantofi albastri electric mi i-am luat cand m-am indragostit de el. Sunt frumosi ca un basm, incredibili de puternici si de sexy. Daca ceva pe lumea aceasta imi poate descrie fericirea care m-a cuprins cand l-am cunoscut pe el, placerea de a fi in compania lui si modul in care ma simteam in bratele lui sunt acesti pantofi care desi  achizitionati acum un an sunt inca preferatii mei. Ei pur si simplu imi amintesc de o lume in care nu exista o femeie mai frumoasa decat mine sau mai norocoasa.

11056808_1046668005350351_1083921901_nPantofii care amintesc de primul te iubesc sunt ceva mai seriosi. Cand ma gandesc la acesti pantofi ma gandesc la suferinta pe care am avut-o purtandu-i. Si imi amintesc acel sentiment de neputinta si de durere in piept pe care l-am avut cand mi-am dat seama ca sunt iremediabil indragostita de acest exemplar 30+ si e coplesitor. Ambitia de a ramane cu el era mare. Stiam ca e aproape o sentinta la moarte, dar vezi tu… cand ai 20 de ani si esti indragostit.. chiar conteaza? In timp, pantofii si relatia, au devenit mai putin durerosi, si m-am ales cu confortul de a putea merge oriunde si de a fi eu.

Cand lucrurile au devenit dificile, cand barbatul 30+ a devenit prea ocupat si ursuz, era deja iarna asa ca m-am ales cu diferite perechi de botine pe care desi le respect enorm, vor ramane intotdeauna botinele unei ierni nefericite. Botine rosii, nesimtit de inalte- pentru ziua in care m-a facut sa il astept o ora, ceea ce denota o mare frustrare. Botine rosii cu negru, comode si practice, pentru zilele cand nu ma simteam speciala langa el. Alta pereche de botine nesimtit de inalte pentru certurile interminabile si fara deznodamant. O pereche prietenoasa de botine bej pentru impacarile si promisiunile de schimbare. Si inca o pereche de botine bej pentru zilele cand imi promiteam ca imi voi schimba asteptarile, pentru ca.. e nebunie curata sa incerci sa schimbi un barbat 30+?

Desi inca prea frig pentru a-i scoate in lume, am simtit ca am nevoie de ei. O pereche de pantofi care spun Mi-e mai bine fara tine, ne facem rau, hai sa continuam separat. Sunt mai sobri dar inca incredibil de puternici. Pentru ca atunci cand incerci sa te rupi dintr-o astfel de relatie ai nevoie de pantofi care sa te tina la inaltime. Nu poti parasi siguranta propriei case intr-o zi in care ai inima sfasiata intr-o pereche de balerini. Pentru ca tu stii ca o sa iubesti din nou, ca esti frumoasa si iti vei gasi in final un barbat care nu va necesita tot felul de compromisuri, dar pentru asta, trebuie sa se auda zgomotele tocurilor cand pasesti pe strada. Trebuie sa se stie ca ai invatat multe si pasesti cu ceva mai multa maturitate si mai multa siguranta.Asa ca acesti pantofi maro cu toc de 10, ii spune lumii: Sunt dezamagita dar inca incredibil de puternica atunci cand eu nu o pot face.

11042099_1046667962017022_1223137167_n

Iar azi… azi dragi prieteni am adaugat o noua pereche de pantofi in relatia mea cu barbatul 30+. Sunt pantofii care spun: Sunt pregatita pentru runda a 2 a. Doar ca vezi tu, ei sunt eleganti cuminti si frumosi. Cand voi iesi cu ei in lume, acesti pantofi vor spune ca imi pare rau pentru greselile pe care le-am facut, unele dintre ele grave. Imi pare rau ca nu am fost intotdeauna fair play si uneori am jucat murdar sau am facut lucruri care pur si simplu nu se fac. Cand voi iesi cu ei in lume, o sa fiu fericita ca n-am renuntat. Ca el nu a plecat cand mi-au fugit ochii dupa alt barbat. Ca am regasit, intr-un mod sau altul, bucuria de a ne uita unul in ochii celuilalt, fara sa ne fie frica sa nu descopere minciuni ascunse.

Pantofii astia nu am sa ii dezvalui inca, din simplu fapt ca povestea lor nu s-a terminat.

Lasă un răspuns

