Cupcake nails

Tuturor ne plac prajiturile si am vrea sa avem parte de ele in fiecare zi.

Astazi o sa va arat cum puteti avea niste briose simpatice pe unghii fara prea mari batai de cap!

Pasul 1: Alegeti o culoare care va place, aplicati-o pe unghii si apoi asteptati sa se usuce.

11004729_881180905236533_191274472_n (1)

Pasul 2:Cu o oja alba si un aplicator special- dotting tool- (puteti folosi in schimb coada de la o pensula) trasam puncte apropiate pentru a obtine „glazura” de pe briosa  (nu conteaza daca nu iese perfect, o sa fie acoperit cu buline)

Pasul 3:Cu varful unei scobitori trasam cu atentie linii (eu am folosit o oja mov inchis), iar in varf cu o oja roz sau rosie o bulina ce reprezinta „cireasa” de pe briosa

Pasul 4:Alegeti mai multe culori preferate si faceti puncte de dimensiuni diferite peste partea alba( trebuie sa aveti grija sa fie uscata oja inaintea acestui pas)

Eu sunt pasionata de sclipici si de aceea nu am putut sa ratez ocazia sa il aplic si pe unghii! Dar asta este optional ! 🙂

Pentru ca oja sa se usuce mai repede puteti sa tineti unghiile in apa rece!

Dupa ce unghiile s-au uscat, aplicati un lac transparent si briosele sunt gata de „savurat„!

11004871_881180975236526_1419834187_nAcestea sunt ojele pe care eu le-am folosit !

11007555_881194491901841_1951637366_n (1)

Pupiiiiiii ❤

Lasă un răspuns

