Cain si Abel

Pentru că draga mea, Miss Who, s-a hotărât să-și facă o rubrică de cărticele, iar eu sunt ajutorul ei, și pentru că această carte este prima în topul preferințelor mele, m-am decis că ar fi timpul să îi fac o prezentare.

images

Am primit această carte de la prietena mea de suflet, Andru. Și am fost atât de fascinată de ea, încât și acum îmi vine să o recitesc.

La prima vedere știu că pare o carte cu tentă biblică, însă aceasta este bine ascunsă între rânduri. Titlul este, desigur, o trimitere la  povestea biblică a lui Cain și Abel. Cei doi frați aduc jerfe lui Dumnezeu,dar  pentru că Dumnezeu îl  preferă pe Abel, Cain îl ucide pe fratele său. Și în  războiul pentru putere și bani dintre cele două personaje principale găsim un pic din acest mit.

Carte prezintă 60 de ani de la începutul secolului al XX-lea, cuprinde chiar experiențe din primul și al doilea război mondial, informații despre Polonia, mai ales.

Cain și Abel este un roman epic despre putere, glorie, ambiție și răzbunare, dar și despre puterea binelui de a triumfa.Kane și Abel, doi oameni fundamental deosebiți, ale căror destine sunt umbrite de obsesia de a se distruge unul pe celalalt, sunt născuți în aceeași zi, însă pe diferite continente.Unul, milionar din Boston, celalalt un emigrant polonez sărac, ajung în protipendada societății americane a secolului XX.  Romanul este o poveste captivantă despre doi oameni de afaceri puternici și neîndurători, a căror ultimă confruntare zguduie lumea financiară și propriile lor vieți.

Spor la citit!

Un gând despre „Cain si Abel

Lasă un răspuns

