Pe cat de simplu, pe atat de greu

Am fost intrebata de-a lungul timpului de ce am o parere proasta despre barbati. Ceea ce cititorii mei nu au observat e ca din cand in cand am o parere proasta si despre femei.

De ce? Pentru ca in teorie lucrurile ar trebui sa fie simple. Doi oameni care se plac ar trebui sa fie doar doi oameni care se plac. In realitate, spiritul feminin tinde sa complice lucrurile iar barbatii… ei bine, nici ei nu fac lucrurile mai usoare.

Acum ceva timp am iesit cu un tip care imi placea enorm. Era genul de individ inteligent nativ, simpatic si amuzant. Singurul defect pe care am putut sa-l observ e ca era mai scund. Dar as fi renuntat la tocuri pentru el. Atat de mult imi placea. Dupa cateva intalniri imi spune: Stii eu nu pot sa fiu cu tine, pentru ca nu am bani. Am incercat sa-i explic, dar pe cat de mult nu conta pentru mine faptul ca el nu are bani, pe atat de mult conta pentru el.

Cand cunoastem pe cineva, plecam de la niste premise prestabilite. 

Barbatii stiu ce vor femeile. Femeile stiu ce vor barbatii.

Ceea ce nu stim, e ce vrea defapt omul din fata noastra de la noi. Si presupun ca e putin infricosator, altfel am fi putin mai smart si ne-am da niste timp sa ne cunoastem dinainte sa oferim niste lucruri general valabile.

Cand am predat in licee, am observat ceva ce vazusem doar in filmele americane. Fete care credeau ca trebuie sa se culce cu un baiat pentru ca el sa le placa. Asa cum spun despre multe situatii, e chestie de perspectiva. Daca te culci cu un barbat pentru ca asa vrei tu, pentru ca te atrage, pentru ca asta simti si asta iti doresti, e minunat si complet sanatos. Dar daca te culci cu un barbat visand la o relatie ulterioara… scumpo, relatia include sexul, nu invers. Chiar daca din cand in cand se intampla si invers… sa te angajezi intr-un contact sexual pe care nu il vrei, sperand ca va duce la mai mult, e nedrept fata de el (pentru ca e un fel de manipulare) dar si fata de tine.

Dar hei, asta vor barbatii nu?

Nici in tabara opusa lucrurile nu stau mai bine. In ultimul timp, au incercat atat de multi indivizi sa imi cumpere afectiunea incat ma intreb daca mai e posibil sa gasesc unul care sa nu vrea sa o faca. Ce este cu adevarat trist e ca unii dintre ei erau baieti buni care aveau mult de oferit, dar au fost invatati ca asa sunt femeile si asa trebuie sa se comporte. Cum adica cine i-a invatat? Tatal lor, un unchi care schimba femeile saptamanal, societatea, portofelul propriu sau prima femeie din viata lor (Acum sa recunoastem, nu suntem toate niste sfinte in cautarea iubirii adevarate).

Acum nu spun ca sexul nu se vinde bine. Departe de mine gandul.

Spun doar ca la un moment dat vei fi pus fata in fata cu o persoana diferita de stereotipul mai sus mentionat. Si exista o sansa destul de mare sa te incante enorm. Pana la urma toti vrem pe cineva special langa noi. Tu, platitorule de taxe si impozite, s-ar putea sa te indragostesti de o femeie care, in culmea tupeului, va vrea mai mult de la tine. S-ar putea sa se culce cu tine de la prima intalnire si apoi iar, plina de tupeu, sa nu te sune insistent. Sau s-ar putea sa astepte ceva timp pana o va face si oricat de multe cadouri i-ai cumpara, indiferent de restaurantele in care o voi duce, sa te alegi cu o strangere prietenoasa a mainii la finalul serii. Nu era un eufemism..

Parerea mea? Data viitoare cand cunosti pe cineva care iti place nu alege metoda simpla. Pentru ca te risti. O persoana cu care merge metoda simpla, e o persoana nu rea, nu insensibila, nu profitoare.. simpla. Dar daca o dai in bara, s-ar putea sa pierzi genul de persoana pe care o vrei langa tine.

Si partea cu adevarat trista, s-ar putea sa nu ai habar de ce.

sursa foto: http://elitedaily.com/

Lasă un răspuns

