Cea mai proasta intalnire

A fost odata ca niciodata, acum aproape un an, cand doi oameni s-au cunoscut pe facebook.
El i-a dat cerere de prietenie, ea i-a citit blogul. Scrisese el ceva amuzant si ea i-a scris un comentat ceva simpatic. Asa s-a deschis, undeva in Bucuresti, pe un laptop, o casuta de chat unde cei 2 au vorbit. Despre tot felul de chestii.
Intr-o zi el i-a spus sa se vada. Ea a ezitat dar i-a spus ca o sa gaseasca 2 ore in programul ei mega ocupat. S-au vazut pe Decebal intr-o cafenea de fite.
A fost una din zilele cand a regretat ca nu s-a aranjat. Dar apoi l-a privit pe individ care purta un tricou portocaliu si s-a relaxat.
Stii de obicei port camasi dar a fost complicat azi.

Si-au comandat cate o cafea. Ea si-a cumparat si tigari. El a complimentat-o pentru ca putine persoane pronunta Sobranie cum trebuie.
Apoi au inceput sa vorbeasca. Of ce tragedie!
Cand tipul incerca sa faca conversatie, nu numai ca o plictisea teribil dar o si dezgusta. Cum adica de ce? Omul era atat de plin de el incat se reversa prin jumatate din Bucuresti. Si nu vorbea doar despre el. Vorbea despre el si banii lui. El si afacerile lui, x5 ul lui si celelalte masini. Banii pe care ii castiga la bursa.
A zis sa fie ii dea omului cate sanse are nevoie, asa ca l-a intrebat, in dorinta de a schimba subiectul:
Hei ziceai ca ai 2 caini?
Da. La vila mea de la Snagov.

Ea se facea mica in fotoliu. El vorbea despre mii de euro si ceva facultate facuta prin Franta. La un moment dat, spre uimirea ei, a geamurilor si a fotolilor el a zis:
Doamne. Am vorbit numai despre mine. Spune-mi ceva despre tine. Ce faci in timpul liber.
Well.. Imi place sa scriu.
Si eu scriu. Am scris romane si e ceva minunat. O perspectiva unica.

Norocul ei a fost ca fotoliile de pe Decebal sunt foarte comode.

Ea il privea intrebandu-se cum e sa fii prietena tiparului astuia. Nu. Nu esti prietena. Esti iubita trofeu. Fara opinii, fara drept de apel.
Stii fosta mea prietena m-a parasit pentru un tip. A pus poze pe fb cu un buchet de trandafiri. Ma rog.. Daca poti numi 5 trandafiri buchet.

Cand tipul a cerut nota a privit-o surprins. Cum? Ce este iesirea asta din tipar? De ce nu facea ea ce trebuia sa faca? Si ce naiba e ineptia asta!? Sa-si plateasca cafeaua?? Cine a mai auzit de asa ceva?

A continuat sa o sune zilele urmatoare i-a spus ca e o femeie frumoasa si desteapta. Partea cu frumoasa o inteleg. Partea cu desteapta.. Well n-a vorbit suficient de mult cat sa demonstreze asta.

Cateva luni mai tarziu tipul ii spune ca totul face parte dintr-un mare plan. Pur si simplu vrea sa isi dea seama daca domnisoarele cu care iese sunt interesate doar de banii lui.
I-a spus ca planul a functionat atat de bine incat a facut-o sa nu-i mai raspunda la telefon.

Imi doresc prea tare o relatie ca sa ma vand pentru a-i hrani iluzia unui individ cu prea multi bani, ca poate avea totul.
Imi place mult prea tare sa am dreptate ca sa tac pentru ca el e.. Bun si atent.
Imi place libertatea, viata prea mult.
Si in plus, si in plus, si in plus, ma iubesc pe mine prea mult ca sa las un astfel de individ sa-si faca de cap.

2 gânduri despre „Cea mai proasta intalnire

Lasă un răspuns

