Balanța puterii sau treaba cu greșelile minore

Am ezitat foarte mult să dezvolt ideea asta deși mă tot gândesc la ea în ultima vreme.

Voi fi criticată aprig în urma acestui post, de către prietenii psihologi. Dar vezi, ei nu prea au relații reale. Și nu e vina lor, face parte din fișa postului lor sa își rezolve toate problemele. Dar în lumea reală, oamenii au foarte multe probleme netratate și suferă de diferite frustrări. Și oamenii aceștia vor face greșeli.

Desigur voi fi criticată și de cei mai idealiști dintre voi. Cum adica putere? Păi ce, într-o relație ții scorul? Asta nu poate fi o relație sănătoasă. 

Adevărul, ca de multe ori, este undeva la mijloc.

Treaba stă așa.

Să presupunem că tu ai aflat că partenerul tău este un… mincinos. Nu ceva grav care să merite o despărțire din aia cu uși trântite și cu rupt de poze. Ceva minor și aproape inofensiv. Sigur ca o să treci peste această minciună, tocmai pentru ca știi ca e om și a gresit, dar chiar daca lucururile nu se spun vreodată cu voce tare pentru că în relațiile ideale să ții evidența e stict interzis, amandoi știu că unul dintre ei este dator.

Se vede în privirea ei, când are o necesitate imperioasă a telecomenzii. Chiar dacă telecomanda este la jumătate de metru de ea iar el într-o altă cameră. Îl strigă pe săracul exemplar care apare în pragul ușii disperat să afle ce îi lipsește zânei. Și nu îi poate spune Ești dusă? Lucrez la un dosar mega ultra secret și nu-mi pot pierde concentrarea nici măcar 2 secunde! pentru că în ochii zânei se citește Îmi esti dator. 

Și chiar daca nu s-ar citi, saracul posesor de penis știe și singur. Îi aduce telecomanda și se întoarce la lapop.

Din fericire/ nefericire (depinde despre cine e vorba în propoziție) treaba asta nu durează mult. Cred ca după o anumită perioadă de timp chiar devine patologic.

Într-o altă zi, zâna descoperă cu stupefiere că a lăsat farurile aprinse la mașină și i-a murit bateria. Purtătorul de penis, băiat bun și galant îi oferă cheile de la mașina lui. Doar că zâna ratează o bordură și bara din spate se zgârie nițeluș. Ghici cine o să fie bastardul norocos acum?

Hmm de fapt cred că barbații nu sunt așa răi ca noi la fazele ăstea.

Sigur, nu recunoaștem lucrurile ăstea. Ne bucurăm în sinea noastră și ne prefacem inocenți. Sigur că m-a supărat teribil acum două zile, dar hei, îmi aduce flori pentru că așa vrea el!

Și sigur că ne bucurăm cu toții când vine rândul nostru. De aia îi zice balanță.

Și știiiiim că e imoral ca naiba să ne facem partenerul să se simtă vinovat și dator. Da da, psihologii mă urăsc acum, doar ca… e minunat. Și se simte bine.

Și adevărul este că trebuie să existe puțin echilibru, în fond m-a rănit, pot să-mi fac puțin de cap 2 săptămâni înainte ca lucurile să reitre pe drumul inițial și să fie musai să îmi iau telecomanda singură.

Îmi dau seama că sun ca o mică nenorocită, dar diferența între mine și restul, este că eu am scris despre asta.

Post scriptum

Of, mai știu pe cineva care o să fie deranjat de postul ăsta. Dar e ok. Îmi e dator.

Lasă un răspuns

