Florile te ajuta sa intretii, nu sa repari!

Aseara am vazut un barbat cumparand flori. Am avut doua reactii contradictorii: Awwwwww!!! si Ok amice, cu ce ai dat-o in bara?

Si atunci mi-am dat seama ca sunt 2 tipuri de barbati. Prima categoire este reprezentata de exemplarul care stie cum sa se poarte constant, dar aceasta categorie este SF pentru mine asa ca voi vorbi despre a doua categoie si anume barbatul care stie sa comporte frumos doar cand greseste.

Defapt, cred ca daca acorda putina atentie la nevoile partenerei orice barbat stie ce are de facut pentru a intretine femeia de langa el fericita. Serios acum, cat poate fi de greu? Daca o iubesti nu se presupune ca esti atent la nevoile ei? Ca stii sa o sustii si sa o asculti, ca stii cand sa insisti si cand sa te retragi…toate astea venind natural, doar pentru ca ti-ai dat interesul sa o cunosti suficient de bine cat sa stii ce vrea?

Nu stiu, ma intreb si eu.

Nu.. tocmai am decis, orice barbat stie ce trebuie sa faca pentru a nu o da in bara. De aia, cand le spui: Stii, sunt nefericita,vreau sa ne oprim. Iti mai cer inca o sansa. Pentru ca ei sunt constienti ca sunt capabili de mai mult.

Si de asta, vreo cateva saptamani dupa socul suferit la ideea ca te-ar putea pierde, au un comportament ireprosabil. Cumva, in mintea lor e sapata ideea ca daca se comporta ca tipii din filmele romantice pentru 2 saptamani, cu flash-moburi in mijlocul orasului si cu cine romantice pe acoperis, toate pacatele lor li se sterg si sunt liberi. Sa o ia de la capat.

Sunt genul de barbati care spun: Hei, n-am nevoie de o zi speciala sa-ti iau cadouri, urasc Sf. Valentin. Pot sa imi manifest iubirea in orice zi. dar n-o fac niciodata.

Genul de barbat care nu observa ca ti-ai vopsit parul sau ca porti o rochie noua. (Imi pare rau, baieti, dar pentru noi conteaza sa ne-am straduit sa nu venim la intalnire imbricate cu un tricou care trebuia pus la spalat de 2 zile!)

Genul de barbati care sunt lipsiti de chef si obositi mereu seara, pe care este foarte greu sa ii scoti din casa si, daca printr-o minune supranaturala reusesti, devine foarte greu sa ii convingi sa mergeti la sushi in loc de pizzeria aia pe care o frecventati tot timpul.

Genul de barbati care n-au timp sa te iubeasca, decat atunci cand simt pericolul de a te pierde.

Genul de barbati care vor fi mereu inselati si vor fi multumiti cand brusc nu o sa ii mai bati la cap cu nevoile tale de afectiune, neintelegand ca nu te-ai schimbat peste noapte ci doar ai gasit un altul care te vrea suficient de tare incat sa vina dupa 12 ore de serviu sa te vada si sa fie fericit. Pentru care nu reprezinti un factor de stres si pentru care atentia zilnica pe care nu e o datorie care trebuie facuta si bifata in programul saptamanal.

Mi-a spus exemplarul meu 30+:

-Credeam ca n-ai sa pleci niciodata. Credeam ca ma iubesti neconditionat.

I-am spus: Oh,honey! Doar parintii iubesc neconditionat. Restul relatiilor trebuie intretinute.

Lasă un răspuns

