Cum am ajuns sa te iubesc??

M-am auzit spunand „Nu mi-a placut de el initial. Apoi m-am gandit ca e genul de barbat care ar stii sa se comporte si care ar avea grija de mine. Am crezut ca daca trebuie sa aleg de cine sa ma indragostesc, el ar face lucrurile simple.”
Apoi mi-a sunat vocea amicului meu in cap: Majoritatea relatiilor sunt prostitutie.
Ce voia el sa zica este ca oamenii stau in relatii pentru ca au beneficii. Nu-l intelegeti gresit pe saracul individ. Nu e vorba neaparat de beneficii materiale. O sa va exemplific prin cateva fraze:
Il iubesc pentru ca ma tine in brate noaptea cand dorm. Si mai si gateste. Cum sa nu iubesti un barbat care gateste?

O iubesc pentru ca atunci cand vin acasa beat, asteapta pana cand imi trece mahmureala ca sa tipe la mine.

Il iubesc pentru ca atunci cand am avut febra si-a sunat prietenul doctor la 2 noaptea.

O iubesc pentru ca e superba si ma simt mandru sa fie femeia cu care intru intr-un loc public.

Suna familiar?

Cum as reformula eu exprimarea dura a amicului meu? Ne indragostim din motivele gresite.

Probabil si de aia avem atatea deceptii.
Ganditi-va doar la reprosurile alea: Acum 2 luni n-aveai o problema sa iesim in fiecare seara la plimbare. Acum brusc esti obosit. E clar. Nu ma mai iubesti.

Nu m-am indragostit de tine. M-am indragostit de ce imi oferi. Daca dintr-un motiv sau altul o sa incetezi sa imi oferi ceea ce vreau o sa ma dezamagesti…

Problema e ca oricat ti-ai propune nu poti oferi totul 100% in fiecare moment al vietii tale si sa fii si fericit. Ai dreptul sa fii suparat, obosit, fara chef de giugiuleala chiar daca sunteti indragostiti.
(sigur… Intre noi fie spus, cu conditia sa te revansezi cand n-o sa ai o zi proasta la serviciu si dupa o zi in care ai dormit minim 8 h).

Da. Ne indragostim din motivele gresite. Problema e ca nu vad cum am putea sa nu o facem. Si sa iubim pur si simplu.

image

2 gânduri despre „Cum am ajuns sa te iubesc??

  1. pisi iubirea e chimia aia care tise intimpla foarte rar in viata nu e dependenta sau atasamentul de o persoana pt ca daca-ti pune toata lumea la picioare si nu-l iubesti , toata lumea aia nu inseamna nimic pt tine desi pt el inseamna totul… mda depinde de persoane daca isi dau seama!

Lasă un răspuns

