Barbatul meu 30+ p3. Campania

Cred ca  mai vorbit despre faza asta. Era in Regina gafelor la New York. Tipa il paraseste pe tip din motive diverse iar el ii spune: Sa nu crezi ca acum o sa ma rog de tine sa te intorci. Daca pleci pleci de tot.
Acum vreo luna stateam in bucataria lui George III si am concluzionat cu durere in suflet ca nu mai am tigari. El trebuia sa plece. Eu voiam tigari. Mi-a spus sa nu mai fumez. S-a produs o drama.
I-am spus: Daca nu ma lasi sa ma duc sa-mi iau tigari plec.
Mi-a raspuns: nu te las.
Jumatate de ora mai tarziu trageam cu pofta dintr-o tigara in scara blocului.
Mi-a spus: Sa nu crezi ca dupa cum ai plecat acum am sa te chem inapoi vreodata.
Care era parerea mea? Nu te pui cu dependenta unui om.
Doua ore mai tarziu se ruga de mine sa ma intorc. Mama ei de consecventa.

Ce a urmat o vom numi generic campanie electorala.
Daca imi mai dai o sansa iti promit o viata plina de tutun. Si am sa incerc mai mult. Si am sa-ti acord mai multa atentie. Si n-o sa mai fac glume porcoase niciodata in prezenta ta. Si n-o sa mai fiu idiot niciodata. De maine voi fi tot ce vrei tu sa fiu.

Am votat cu el o data.
Campania asta votez cu urmatorul.

Lasă un răspuns

