Mincinosii

Stii viata ar fi al naibii de simpla daca nu am fi toti niste mincinosi ordinari.

Recent am cunoscut un exemplar 30+ care mi-a declarat ca e satul de aparente. Satul de femei care par minunate si feminine, inteligente si cu simtul umorului, generoase, fara interese ascunse la prima intalnire iar apoi, in timp sa descopere ca nu mai au chef sa isi ia rochii, ca au o pozitie inalta dar nu se pot descurca practic in viata de zi cu zi, ca sunt egoiste si materialiste.

Mi-a spus ca nu mai are timp sa o descopere pe fiecare in parte. Ca i se pare fair play ca individa sa-i spuna la prima intalnire: Uite asa sunt eu, instabila emotional, si am cosuri pe fata inainte de menstruatie si apropo de menstruatie, 5 zile pe luna esti un ratat care nu ma merita.

Am gasit situatia ipotetica trista si pragmatica si cinica. Apoi am regandit.

Femeile divortate spun ca nu poti cunoaste un om nici dupa ce ai trait 10 ani cu el sub acelasi acoperis.

Sau mai e varianta aia cand te trezesti in mijlocul unei relatii si te gandesti: Frate, nu pentru asta m-am inscris.

Pentru ca prima intalnire pare frumoasa. El om cu caracter, ea printesa din povesti. Apoi se indragostesc si sunt alea 3 luni in care totul pare minunat. Si se fac promisiuni de genul: O sa raman cu tine toata viata! Esti dragostea vietii tale! Sper sa mor inaintea ta ca sa nu fiu nevoita sa traiesc fara tine.

Si crezi cu tarie in ceea ce spui.

Apoi te razgandesti, cresti pretentiile si standardele.

Si esti un prefacut pentru ca stiai de la prima cafea bauta impreuna ca esti un nebun obsesiv compulsiv, agresiv, plin de frustrari. Dar i-ai zis?

Nu. Bineinteles ca nu.

Las-o. Sa se indragosteasca mai intai. Dupa poate sa afle si adevarul. 

Lasă un răspuns

