Barbatul meu 30+ p2- Cea mai mare problema

Ante scriptum: Va multumesc mult pentru mesaje si promit ca o sa raspund asap.

Ne-am cunoscut lucrand pentru o cauza comuna. Era joi si era vara. L-am intalnit prima data pe scari. I-am spus Buna mi-a raspuns cu Sarut mana. Si atunci mi-am dat seama ca am dat-o in bara. Mi-a placut instant.

Trei saptamani mai tarziu eram intr-o cafenea pe Lipscani, in bratele lui, intrebandu-ma ce naiba fac. Era gresit si era minunat. Un fel de: N-ar trebui sa fiu aici amestecat cu Nici n-as vrea sa fiu in alta parte. 

Imi zisese ca n-o sa ma lase sa scap usor. N-am stiut daca asta inseamna ca o sa renunte greu sau ca o sa ies sifonata din toata povestea.

Cateva luni mai tarziu ma anunta ca el nu vrea pe altcineva, niciodata, ca i’m the one. Si atunci mi-am dat seama ca am sa-l ranesc.

Sigur ca este un om minunat, si sigur ca ne putem juca in continuare de-a Barbie si de-a Ken. El mereu in costum, eu mereu in rochii. Aratam frumos la opera, in cafenele si restaurante. El batand campii despre rapoarte si sedinte, eu plangandu-ma de un test. El raspuzand politicos la telefoane, iar eu cu Da pisi. Sa continui?

Urmatorul pas mare? Honey, crezi ca ar trebui sa mai cumparam o veioza? Apartamentul meu are nevoie de o mana de femeie. Daca nu iti plac prosoapele astea o sa le arunc. Auzi Honey? Cand am facut curat mai tii minte unde am pus foarfeca?

De ce sa nu te combini cu un barbat 30+?

Pentru ca te va prezenta colegilor de serviciu si le va spune parinitlor cat este de indragostit si de data asta o sa iasa bine. Si tu va trebui sa zambesti larg in timp ce in mintea ta va fi Am 20 de ani si nu vreau sa garantez pentru ziua de maine. Vreau experiente, nu finalul povestii!

Vreau sa vad lumea, sa ma plimb mult si am atatea carti de citit. Nu sunt un om mare. Nu-mi cere sa ma comport ca unul. In fond, tu te-ai indragostit de mine pentru pofta mea de viata.. n-o distruge cu ce tip de detergent sa cumpar sau mai avem lapte? 

Dar nu ii poti spune toate lucrurile astea. Asa ca ii zambesti politicos si ii spui: Da hun, foarfeca e in al doilea sertar din stanga. 

Cea mai mare problema?

Perceptia asupra lucrurilor si a timpului. In fond, el are mai putin.

Lasă un răspuns

