Barbatul meu 30+ – partea 1: Farmecul primului sarut

Stateam in dreapta in masina lui. De data asta chiar era masina lui, nu a parintilor. Imi spunea niste povesti de pe vremea cand eu nu stiam sa scriu. Stiam ca la finalul serii urmeaza sa ne pupam. Ii priveam ridurile discrete din coltul ochilor si firele de par albe pe care le puteam vedea. Ulterior am ajuns sa indragesc si firele albe si ridurile alea blande.

Sunt 16 ani diferenta. El povestea in continuare, eu m-am facut mica in scaun. La un moment dat l-am auzit ca prin vis spunand: La Revolutie.. bine poate tie ti se par abstracte notiunile astea. Si atunci chiar ca m-am pierdut in scaun si am inspirat adanc.

Ceva ma adusese in punctul ala. Nu-mi displacea, nu imi era indiferent, dar nici nu eram topita dupa el (asta a venit mai tarziu). Totusi eram speriata. Mi-am dat seama ca nu stiu mare lucru despre viata. Doar stateam in scaunul din dreapta aratand bine. Panica panica panica!

Ok poate imi placea putin de el. Ok pe cine pacalesc, cand ne plimbam, imi doream sa ma ia de mana (Oamenii 30+ se mai iau de mana?). Ok si poate cand ma luase in brate m-am simtit cum nu ma mai simtisem vreodata.. Stii tu.. pentru ca era barbat. Nu baietel, nu baietandru ci un exemplar veritabil de barbat 30+ . Deci va mint cu nerusinare. Imi doream ca omul asta cu riduri si cateva fire albe sa ma pupe.

Pentru ca intr-un fel sau altul aveam senzatia ca mi-ar fi bine langa el. Si pentru asta, era nevoie sa ma pupe.

M-a luat in brate, si-a lasat capul pe umarul meu, eu pe capul lui. S-a uitat in ochii mei tineri si m-a intrebat iar eu am raspuns afirmativ. A urmat un pupat (pentru ca n-a fost sarut) exact ca el: elegant, respectuos, bland, atent.

Si a fost groaznic. Eram terifiata. N-am putut sa nu ma intreb: Asa se saruta oamenii 30+? 

Post scriptum: Pe masura ce timpul a trecut, i-am descoperit si alte caracteristici si niciodata nu m-a mai pupat atat de fad ca atunci!

Un gând despre „Barbatul meu 30+ – partea 1: Farmecul primului sarut

Lasă un răspuns

