Dispari! sau sufletul meu pe tava

Lucrul care imi gadila cel mai tare orgoliul este ca mereu am fost capabila sa iau deciziile corecte si intelepte. Chiar daca uneori n-au fost cele mai usor de luat. Nu de data asta. Mi-am pierdut capul.

Zicea ca e capabil sa isi asume o iubire imensa si toata suferinta aia mare care vine la pachet. M-a intrebat Iulia acum cateva zile daca oare merita sa ai inima  rupta doar pentru ca e minunata betia aia de la inceput.

Ce e safe si intelept? Sa-ti construiesti relatia.

Ce e exciting si misto? Sa te indragostesti lulea.

Ce e si mai safe si mai intelept? Sa o lasi balta cand realizezi ca n-are potential de George.

Cum? N-am idee.

Stii ce vreau? Sa dispari. Sa ma lasi sa imi gasesc drumul inapoi in bratele barbatului meu. Nu e loc pentru tine. M-ai dezechilibrat putin dar o sa treaca. Nu-ti face probleme din cauza asta si nu te flata. Sunt mai mult rationala decat instinctiva. E drept, am avut un mic momement… dar il las in seama frustrarilor, atractiei si a varstei.

E asa usor sa te pierzi la varsta asta. E o lume mare si promitatoare. Trebuie sa stii ce sa iei din ea. De ce ai nevoie. Ce te ajuta. Ce iti aduce fericirea. Sa decizi unde iti e locul. Nu langa tine, desigur.

Inca invat. O sa fiu o femeie extraordinara in cativa ani. Pacat ca n-o sa fii prin preajma sa ma vezi. Si chiar daca ai fi.. tot n-ar fi loc pentru tine.

Lasă un răspuns

