Post scris cu ochii intredeschisi

Dragostea e oarba. Exact… cat de oarba?
Suficient de oarba incat distanta de mii de km sa nu fie o problema ci o incercare a relatiei.

Suficient de oarba incat sa afirmi cu tarie despre iubitul tau: Stii, el este foarte inteligent. Doar nu ii place sa invete. De aia n-a luat bacul. Altfel ar fi fost olimpic. International. Ca mine..

Suficient de oarba sa zici: Da, m-a lovit. Dar am meritat-o. 

Cam la fel de oarba cand afirmi despre prietena ta ca nu e materialista. Doar ii plac lucrurile lucrurile scumpe. Si imi spune des ca sunt un om deosebit.

Si tot atat de oarba daca iubitul tau e cu 10 ani mai… experimentat si ai senzatia ca n-o sa se simta niciodata.

Imi cer scuze daca utilizez niste stereotipuri. Stii care e treaba cu stereoptipurile? Au ajuns sa fie numite asa dintr-un motiv. Si anume, pentru ca se intampla frecvent (in cazul in care nu m-am facut inteleasa).

M-am intrebat mai devreme dragostea chiar e oarba sau nu stim noi in ce ne bagam? 

Se spune ca adevaratul caracter al unei persoane il observi la ultima intalnire. In primele luni toata lumea e ocupata sa se imbrace impecabil si sa utilizeze ca la carte tacamurile.

Dupa ceva timp parca n-ai mai avea chef sa-te imbraci in rochii si sa tragi de tocuri de 20 de cm. Si mi se pare mie sau el a devenit prea comod? Si stii chestia aia pe care o gaseam adorabila la inceput? Mi-am dat eu seama ca e cam iritanta.

Si trece timpul, pentru ca alta treaba timpul n-are.

Si iti dai seama de lucruri. Nu cunosteai marfa suficient de bine. Nu te-ai inscris in firma asta pentru spalat vase. Nici pentru ca sa ii faci fata frustrarilor lui. Si sa-i suporti geloziile pentru ca fosta prietena l-a inselat. Nu intelegeai de ce in primele 2 luni. Acum iti cam dai seama..

Te trezesti intr-o zi ca din transa. Frate, cat am putut sa beau in ultimii 2 ani de relatie de n-am vazut defectele omului de langa mine? 

Nu pentru asta am semnat. Nu pentru asta am zis da.

Of si ma gandesc la toti acesti oameni care sunt convinsi ferm ca vor fi fericiti pentru totdeauna. Ca detin secretele absolute ale fericirii. S-ar apuca sa scrie carti despre asta, dar n-au timp. Sunt ocupati sa fie fericiti. Pana cand nu mai sunt. Brusc. (Treaba cu brusc e relativa, dar asta e alta discutie).

Si ma incerc sa-mi dau seama daca n-au vazut ei sau pur si simplu n-ai cum sa iti dai seama.

Mi-e greu sa cred ca un sentiment asa frumos te poate prosti intr-un asemenea hal. Sau.. poate tocmai asta e ideea.

E bine uneori sa fii pragmatic si putin cinic. Si daca cineva ma poate invata cum sa tii ochii deschisi cand plutesti de atata dragoste, am sa-l numesc eroul meu.

Lasă un răspuns

